"...ujrzał rozwierające się niebo...", czyli o Chrzcie Świętym...


Mk 1, 7-11

Jan Chrzciciel tak głosił: "Idzie za mną mocniejszy ode mnie, a ja nie jestem godzien, aby schyliwszy się, rozwiązać rzemyk u Jego sandałów. Ja chrzciłem was wodą, On zaś chrzcić was będzie Duchem Świętym". W owym czasie przyszedł Jezus z Nazaretu w Galilei i przyjął od Jana chrzest w Jordanie. W chwili gdy wychodził z wody, ujrzał rozwierające się niebo i Ducha jak gołębicę zstępującego na Niego. A z nieba odezwał się głos: "Ty jesteś moim Synem umiłowanym, w Tobie mam upodobanie".


7 lipca 1974 roku zostałem ochrzczony

Bóg namaścił mnie MIŁOŚCIĄ

Stwórca zasiał we mnie wiarę nadzieję i miłość

stałem się dzieckiem - synem Ojca

Jezus zgładził grzech pierworodny świata i moje grzechy

otrzymałem Życie Boże

Kościół stał się moją matką

Bóg otworzył przede mną Niebo

Jezus stał się moim nieodłącznym Towarzyszem i Przewodnikiem

jedynie Święty zapisał we mnie powołanie do świętości

stałem się Bożym naczyniem

Komentarze

  1. Proszę Księdza mam pytanie ... pisze ksiądz : " zostałem ochrzczony
    Bóg namaścił mnie MIŁOŚCIĄ

    Stwórca zasiał we mnie wiarę nadzieję i miłość

    stałem się dzieckiem - synem Ojca "....

    czy dzieci( ludzi) NIE ochrzczone Bóg nie kocha?? Nie " namaszcza MIŁOŚCIĄ "?? NIE zasiewa w ich sercach wiary nadziei i miłości??? Nie są dziećmi Bożymi ...??

    NIE WIERZE ZE BOG NAS DZIELI ????? NIE CHCE WIERZYC W TO ZE BOG NAS DZIELI???

    Ludzie dzielą..
    Ja wierzę A nawet jestem pewna ze dla Boga nie ma znaczenia to czy ktoś jest ochrzczony czy nie... wystarczy że JEST (!).

    A to wszystko o czym ksiądz pisze wydaje mi się że " dzieje się" duuuzo wcześniej...W momencie poczęcia.. gdy zaczynamy " BYĆ, ISTNIEC" ...


    A zdanie : .. " W chwili gdy wychodził z wody, ujrzał rozwierające się niebo " kojarzy mi się z chwilą porodu... A potem RADOSC BOGA gdy pierwszy raz na nas patrzy..małych bezbronnych różowych.... I JEGO SLOWA " "Ty jesteś moim Synem umiłowanym,.."

    JA wierzę że Bóg kocha wszystkich..nawet tych nie ochrzczonych...wystarczy że są..że istnieją ...

    Nie wierzę że jest inaczej

    Jest inaczej???
    Mylę się??
    Błądze??


    2tm4,22+

    OdpowiedzUsuń
  2. "Bóg namaścił mnie Miłością" - w moim odczuciu te słowa znaczą posłanie przez Boga, aby pomnażać Miłość, która od Niego pochodzi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz