A Słowo (...) zamieszkało wśród nas"..., czyli o moim Jezusie...

J 1,14

A Słowo stało się ciałem i zamieszkało wśród nas.


Mój Jezus

zdany we wszystkim na człowieka - bezbronne i bezsilne maleństwo [Mt 2,13n]

zawsze z Ojcem - ciągle trwa na modlitwie [J 1,18]

walczy ze złem - kuszony przez diabła [Mk 1,13]

płacze - smuci się wobec tajemnicy zła [J 11,35]

boi się - pogrążony w ciemności [Łk 22,44]

tęskni za człowiekiem - spragniony miłości [J 4,7]

dwoi się i troi, by przyjść mi z pomocą - niewolnik [Mk 3,21]

PS. Zobaczę Cię wtedy w Twym pięknie i zobaczę siebie w Twym pięknie. Obym ukazywał Cię w Twym pięknie i byś Ty ukazywał mnie w swym pięknie, i by moje piękno było Twoim, a Twoje moim; w ten sposób będę Tobą w Twym pięknie, a Ty będziesz mną w Twym pięknie, gdyż Twoje piękno stanie się moim (św. Jan od Krzyża)...

Komentarze

  1. Jezu, dziękuję za Twoją miłość. Proszę, bądź zawsze obecny w moim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne są te słowa św. Jana od Krzyża.
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  3. Wierzaca-niepraktykujaca3 stycznia 2021 22:05

    " A slowo stało sie ciałem i zamieszkało wśród nas"....- Niech Narodzony Bóg znajdzie przytulne miejsce w stajenkach Naszych serc....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz