"Niech Pan cię wysłucha w dniu utrapienia...", czyli Psalm 20...

Psalm 20

"Kierownikowi chóru. Psalm. Dawidowy.
Niech Pan cię wysłucha w dniu utrapienia,
niech ciebie chroni imię Boga Jakuba.
Niech ześle tobie pomoc z świątyni
i niech cię wspiera z Syjonu.
Niechaj pamięta o wszystkich twych ofiarach
i niech Mu będzie miłe twe całopalenie.
Niech ci udzieli, czego w sercu pragniesz,
i wypełni każdy twój zamysł.
Chcemy się cieszyć z twego ocalenia
i w imię Boga naszego podnieść sztandary.
Niech Pan wypełni wszystkie twoje prośby!
Teraz wiem, że Pan wybawia swego pomazańca,
odpowiada mu ze świętych swych niebios,
przez możne czyny zbawczej swej prawicy.
Jedni wolą rydwan, drudzy konie,
a nasza siła w imieniu Pana, Boga naszego.
Tamci się zachwiali i upadli,
a my stoimy i trwamy.
Panie, wybaw króla,
a nas wysłuchaj w dniu, gdy Cię wzywamy."

Psalm 20 to wielkie błaganie Boga...

Niech Pan cię wysłucha w dniu utrapienia... PANIE, proszę Cię, odpowiedz na moją modlitwę! Jest mi źle... Cierpię...

...niech ciebie chroni imię Boga Jakuba... PANIE, proszę Cię, podnieś mnie i postaw na skale. Wołam w Twoje IMIĘ! 

Niech ześle tobie pomoc z świątyni... PANIE, proszę Cię, obdarz mnie swoją mocą!
 
...i niech cię wspiera z Syjonu... PANIE, proszę Cię, daj mi siłę, bym mógł się na Tobie oprzeć!

Niechaj pamięta o wszystkich twych ofiarach... PANIE, proszę Cię, przyjmij moją modlitwę!

...i niech Mu będzie miłe twe całopalenie... PANIE, proszę Cię, przyjmij wszystko, co Ci powierzam!

Niech ci udzieli, czego w sercu pragniesz, i wypełni każdy twój zamysł... PANIE, proszę Cię, bądź Wola Twoja!

Niech Pan wypełni wszystkie twoje prośby! PANIE, proszę Cię, wysłuchaj mnie!
 
Teraz wiem, że Pan wybawia swego pomazańca, odpowiada mu ze świętych swych niebios, przez możne czyny zbawczej swej prawicy... PANIE, proszę Cię, daj mi wolność. Zasłoń i obroń mnie swoim RAMIENIEM!

Amen.

Komentarze