"Teraz zaś już nie ja żyję...", czyli program życia...

Ga 2,19-21

"Tymczasem ja dla Prawa umarłem przez Prawo, aby żyć dla Boga: razem z Chrystusem zostałem przybity do krzyża. Teraz zaś już nie ja żyję, lecz żyje we mnie Chrystus. Choć nadal prowadzę życie w ciele, jednak obecne życie moje jest życiem wiary w Syna Bożego, który umiłował mnie i samego siebie wydał za mnie. Nie mogę odrzucić łaski danej przez Boga."

Dla mnie jest to jeden z najpiękniejszych fragmentów z Listów św. Pawła...

...ja dla Prawa umarłem przez Prawo... Pierwsza jest MIŁOŚĆ... Najważniejsze jest Prawo MIŁOŚCI...

...aby żyć dla Boga... Oto cel mojego życia...

...z Chrystusem zostałem przybity do krzyża... W łączności z Jezusem chcę oddać swoje życie... 

Teraz zaś już nie ja żyję, lecz żyje we mnie Chrystus... Wierzę, że Pan zawsze jest ze mną - nigdy nie jestem sam...

...obecne życie moje jest życiem wiary w Syna Bożego... Moim pragnieniem jest w 100% zawierzyć Panu i uczynić JEZUSA Królem życia i śmierci...  

...umiłował mnie i samego siebie wydał za mnie... Uwielbiam MIŁOŚĆ Pana...

Nie mogę odrzucić łaski danej przez Boga...

Amen! 

Komentarze