"Dziękuję Bogu...", czyli rady św. Pawła...

2 Tm 1,3-6 

"Dziękuję Bogu, któremu służę jak moi przodkowie z czystym sumieniem, gdy zachowuję nieprzerwaną pamięć o tobie w moich modlitwach. W nocy i we dnie pragnę cię zobaczyć - pomny na twoje łzy - by napełniła mnie radość, na wspomnienie bezobłudnej wiary, jaka jest w tobie; ona to zamieszkała pierwej w twojej babce Lois i w twej matce Eunice, a pewien jestem, że [mieszka] i w tobie. Z tej właśnie przyczyny przypominam ci, abyś rozpalił na nowo charyzmat Boży, który jest w tobie przez nałożenie moich rąk."

Św. Paweł pokazuje nam, co jest najważniejsze na chrześcijańskiej drodze życia:
1. Dziękuję Bogu... Wdzięczność wobec Stwórcy, za wszystko, co dla nas (z)robi(ł)...
2. ...któremu służę (...) z czystym sumieniem... Uwielbienie Pana, które jest dziełem pięknego serca...
3. ...zachowuję nieprzerwaną pamięć o tobie w moich modlitwach... MIŁOŚĆ, która zaczyna się od Boga (w Bogu) i prowadzi do człowieka (bliźniego)...
4. ...przypominam ci, abyś rozpalił na nowo charyzmat Boży, który jest w tobie... Odkrywanie w sobie duchowego skarbu i dzielenie się z ludźmi bogactwem serca...    

Komentarze

  1. " przez nałożenie (..) rąk"(!!!!!!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuch boży 29.10.2012

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Koleżanko z bloga :)

    Pan Jezus pragnie powiedzieć Tobie, ze jesteś dla Niego KIMŚ ważnym ( nawet jeżeli nikt się z Tobą nie liczy ).

    Jesteś dla Niego Umiłowana Córeczką .

    Dla mnie też jesteś ważna.
    Ja się z Tobą liczę.

    Dziewczyno:)

    1.Ty jesteś wyjatkowa:)
    2.Masz fenomenalna pamięć :)
    3.Zadajesz ( często ) bardzo dobre i trudne pytania.

    Dobrze, ze jesteś Kolezanko:)
    Psalm 23!

    Jezu ZMIŁUJ SIĘ NAD NIĄ.
    Jezu ULECZ JĄ.
    Jezu ZBAW JĄ.
    Jezu WYZWOL JĄ.

    Panie Jezu !
    Ty wszystko wiesz i wszystko możesz.
    Ty jesteś najlepszym lekarzem duszy i ciała.
    Spraw , żeby Moja Koleżanka z bloga zaczęła szukać pomocy w realnym świecie.

    Spraw, żeby odwazyla się na:

    1.rozmowę (spowiedź ) z Księdzem Pawłem
    2.wizytę u Pani doktor Kras,
    3.Terapię u psychologa.

    Panie Jezu ulecz JĄ z niemocy tak jak uzdrowiles te kobietę z Ewangelii według Świętego Łukasza.

    Amen.


    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Koleżanko z bloga:)
    Często pytasz o miłość.

    1.Wejdź na stronę www.Youtube.com
    2.w wyszukiwarce wpisz Adam Szustak o kobietach.
    3.odsłuchaj sobie konferencje
    Nowe przykazanie, czyli jak kochać dzisiaj.

    Polecam Ci też konferencje Nie szukaj męża! Nie szukaj żony!

    Pytalas mnie jakiś czas temu czy można żyć bez miłości.
    Czy można być szczęśliwym bez miłości?
    Gdybyś mnie zapytała przed listopadem to powiedziałabym, ze nie można i ze człowiek bez miłości jest nieszczęśliwy.

    Ale w listopadzie byłam na rekolekcjach Lectio Divina.
    Od tych rekolekcji odzyskalam radość życia.
    Mimo braku miłości jestem szczęśliwym człowiekiem.

    Wysłuchaj sobie konferencji Ojca Szustaka.
    Gorąco Ci polecam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz