"...oni zwyciężyli dzięki krwi Baranka...", czyli o drodze do świętości...

Ap 12,11

"A oni zwyciężyli dzięki krwi Baranka
i dzięki słowu swojego świadectwa
i nie umiłowali dusz swych - aż do śmierci."

Jak jest droga do świętości (zwycięstwa nad pokusami)?

Autor Apokalipsy pisze o zastępie Świętych: oni zwyciężyli dzięki krwi Baranka i dzięki słowu swojego świadectwa... A zatem potrzebne jest zanurzenie się we Krwi Pana i świadectwo wierności Bogu aż do ostatniej kropli krwi (aż do śmierci)... Charakter człowieka Bożego - wojownika wykuwa się w walce z egoizmem - nieuporządkowaną miłością do siebie (nie umiłowali dusz swych)... 


Komentarze

  1. Co to znaczy " nie umiłowali dusz swych..."??? Czy to dobrze czy złe???

    2tm432+++

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytanie.
    Nie rozumiem tego tekstu.
    Gdybym umiała to bym Ci odpowiedziała.

    Pamiętam o Tobie w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  3. co to " nieuporządkowana miłość do siebie"??

    OdpowiedzUsuń
  4. Sokrates powiedział kiedyś
    "Scio me nihil scire".
    (Wiem, ze nic nie wiem).

    To pojęcie nieuporzadkowana miłość do siebie jest mi nieznane.
    Przykro mi, ale niestety kolejny raz nie umiem odpowiedzieć na Twoje pytanie.

    Gdybym wiedziała, to bym Ci odpowiedziała.

    Pamiętam o Tobie w modlitwie.

    A czy Ty Droga Koleżanko z bloga pamiętasz o moich radach ?????

    Lekarz psychiatra, psycholog, rozmowa z Księdzem Pawłem, spowiedź, modlitwa.

    Pamiętaj najlepszym lekarzem jest
    Pan Jezus.

    Módl się słowami :
    Jezu zmiłuj się nade mną.
    Jezu ulecz mnie.
    Jezu zbaw mnie.
    Jezu wyzwol mnie.


    OdpowiedzUsuń
  5. W wyszukiwarce Google wpisz sobie hasło "nieuporzadkowana miłość własna".
    Tam uzyskasz odpowiedź na Twoje pytanie.
    Dies diem docet.
    Dzień uczy dzień.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz