"Nasza pomoc w imieniu Pana...",czyli o Bogu Obrońcy...

Ps 124,1-8

"Gdyby Pan nie był po naszej stronie,
przyznaj Izraelu,
gdyby Pan nie był po naszej stronie,
gdy ludzie przeciw nam powstali,
wtedy pochłonęliby nas żywcem.
Gdy gniew ich przeciw nam zapłonął,
wówczas zatopiłaby nas woda,
potok by popłynął nad nami.
Wówczas potoczyłyby się nad nami wezbrane wody.
Błogosławiony Pan, który nas nie wydał na pastwę ich zębom.
Dusza nasza jak ptak się wyrwała z sideł ptaszników,
sidło się podarło, i zostaliśmy uwolnieni.
Nasza pomoc w imieniu Pana,
który stworzył niebo i ziemię."

Gdy nie Pan... Panie, dziękuję że JESTEŚ!
...gdyby nie Pan... Panie, dziękuję że JESTEŚ!
...zatopiłaby nas woda, potok by popłynął nad nami... Słyszę: "Gdy pójdziesz przez wody, Ja będę z tobą, i gdy przez rzeki, nie zatopią ciebie." (Iz 43,2a)...
Nasza pomoc w imieniu Pana... Panie, Twoje IMIĘ jest moją TWIERDZĄ...

Komentarze

  1. " Lecz gdy oni mnie zapytają, jakie jest Jego imię, to cóż im mam powiedzieć?» 14 5 Odpowiedział Bóg Mojżeszowi: «JESTEM, KTÓRY JESTEM» ..." ( Wj 3,13-14)



    ....marzę , żeby ukryć się cała w Tobie.
    ...pragnę , żebyś wypełnił mnie Sobą.
    Panie , Twoje imię jest moim domem..
    Jest żywą Obecnością , której ciepła i oddechu ciągle szukam...


    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz