"Jedynie w Bogu spokój znajduje ma dusza...", czyli modlitwa odpoczynku...

Ps 62,2-3.6-7.9

"Jedynie w Bogu spokój znajduje ma dusza,
od Niego przychodzi moje zbawienie.
Tylko On jest opoką i zbawieniem moim,
twierdzą moją, więc się nie zachwieję.
Jedynie w Bogu szukaj pokoju, duszo moja,
bo od Niego pochodzi moja nadzieja.
On tylko jest skałą i zbawieniem moim,
On moją twierdzą, więc się nie zachwieję.
W każdym czasie
Jemu ufaj narodzie.
Przed nim wylejcie wasze serca:
Bóg jest naszą ucieczką."

Psalm 62 jest drogą do wejścia w wewnętrzną ciszę. Modlę się: Jedynie w Bogu spokój znajduje ma dusza, od Niego przychodzi moje zbawienie. Tylko On jest opoką... On moją twierdzą, więc się nie zachwieję. W każdym czasie Jemu ufaj narodzie. Przed nim wylejcie wasze serca... Solo Dios basta...

Komentarze