"A Ty, Panie, mój Panie, ujmij się za mną...", czyli modlitwa...

Ps 109,21-22.26-27.30-31

"A Ty, Panie, mój Panie,
ujmij się za mną
przez wzgląd na Twoje imię,
wybaw mnie, bo łaskawa jest Twoja dobroć.
Bo jestem nędzny i nieszczęśliwy,
zranione jest moje serce.
Dopomóż mi, Panie, mój Boże,
ocal mnie w swej łaskawości.
Aby poznali, że to Twoja ręka,
żeś Ty, o Panie, tego dokonał.
Bardzo będę dziękował Panu swoimi ustami
i chwalił Go pośród tłumu.
Bo stanął po prawicy biednego,
aby go wybawić od tych, którzy go osądzają."

Psalm 109, który w pierwszej części zawiera złorzeczenia, w drugiej staje się ufną modlitwą...
Zatem wołam do Boga:
A Ty, Panie, mój Panie, ujmij się za mną...!
...wybaw mnie, bo łaskawa jest Twoja dobroć...!
Dopomóż mi, Panie, mój Boże...!
...ocal mnie w swej łaskawości...!
 
 

Komentarze