"Osądź mnie, Boże, sprawiedliwie...", czyli modlitwa do Sędziego...

Ps 43,1-4

"Osądź mnie, Boże, sprawiedliwie
i broń mojej sprawy przeciwko ludowi, nie znającemu litości,
wybaw mnie od człowieka
podstępnego i niegodziwego.
Ty bowiem, Boże, jesteś ucieczką moją,
dlaczego mnie odrzuciłeś?
Czemu chodzę smutny
i prześladowany przez wroga?
Ześlij światłość i wierność swoją,
niech one mnie wiodą,
niech one mnie zaprowadzą na Twoją górę świętą
i do Twoich przybytków.
I przystąpię do ołtarza Bożego,
do Boga, który jest moim weselem i radością,
i będę Cię chwalił przy dźwiękach lutni,
Boże mój, Boże."

Wołam do Boga - Sędziego:
Osądź mnie, Boże, sprawiedliwie i broń mojej sprawy...
...wybaw mnie...
Ty bowiem, Boże, jesteś ucieczką moją...
Ześlij światłość i wierność swoją, niech one mnie wiodą...
I przystąpię do ołtarza Bożego, do Boga, który jest moim weselem i radością...
Boże mój, Boże...

Komentarze