"Panie, do Ciebie się uciekam...", czyli wołanie o ratunek...

Ps 31,2-6.15-16.20

"Panie, do Ciebie się uciekam:
niech nigdy nie doznam zawodu,
wybaw mnie w sprawiedliwości Twojej.
Nakłoń ku mnie Twe ucho,
pospiesz, aby mnie ocalić.
Bądź dla mnie skałą schronienia,
warownią, która ocala.
Ty bowiem jesteś moją skałą i twierdzą,
kieruj mną i prowadź przez wzgląd na swe imię.
Wydobądź z sieci zastawionej na mnie,
bo Ty jesteś moją ucieczką.
W ręce Twoje powierzam ducha mego:
Ty mnie odkupisz, Panie, wierny Boże.
Ja zaś pokładam ufność w Tobie, Panie,
i mówię: „Ty jesteś moim Bogiem”.
W Twoim ręku są moje losy,
wyrwij mnie z rąk wrogów i prześladowców.
Jakże jest wielka dobroć Twoja, Panie,
którą zachowałeś dla bogobojnych.
Okazujesz ją tym, którzy uciekają się do Ciebie
na oczach ludzi."

Psalm 31 to jedna z najbardziej ulubionych przeze mnie pieśni Psałterza. Podobnie jak psalmista modlę się: Panie, do Ciebie się uciekam (...), wybaw mnie (...). Nakłoń ku mnie Twe ucho, pospiesz, aby mnie ocalić. Bądź dla mnie skałą schronienia, warownią, która ocala. Ty bowiem jesteś moją skałą i twierdzą, kieruj mną i prowadź przez wzgląd na swe imię. Wydobądź z sieci zastawionej na mnie, bo Ty jesteś moją ucieczką. W ręce Twoje powierzam ducha mego...

Komentarze

  1. M.........................17 września 2015 18:58

    "Panie, do Ciebie się uciekam:
    niech nigdy nie doznam zawodu,
    wybaw mnie w sprawiedliwości Twojej.
    Nakłoń ku mnie Twe ucho,
    pospiesz, aby mnie ocalić."..... mam pytanie dlaczegó Bóg dopuszcza aby dochodziło do poronień ????pisze w Bibli "bądżcie płodni i rozmnażajcie sie "- a Bóg zezwala aby kobieta poroniła :( :( :( why ????????????? :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:-(:-(:-(...
      ...to nie Bóg sprawia śmierć i cierpienie...
      Lb 6,24-26!
      +++

      Usuń

Prześlij komentarz