"Oto Ja kładę na Syjonie kamień, kamień dobrany, węgielny, cenny...", czyli o bazie życia...

Iz 28,16

"Przeto tak mówi Pan Bóg:
«Oto Ja kładę na Syjonie kamień,
kamień dobrany, węgielny,
cenny, do fundamentów założony.

Kto wierzy, nie potknie się."

Prorok Izajasz pisze o fundamencie (domu) życia: Oto Ja kładę na Syjonie kamień, kamień dobrany, węgielny, cenny, do fundamentów założony... Bóg daje nam udział w swoim Królestwie i sprawia, że możemy budować na najlepszym gruncie. Stwórca daje nam kamień, który jest głowicą węgła - wybiera nas, powołuje i ciągle powtarza: "Ponieważ drogi jesteś w moich oczach, nabrałeś wartości i Ja cię miłuję." (Iz 43,4a)...

Komentarze

  1. " Dlatego ciosałem ich przez proroków,
    słowami ust mych (..) ,
    a Prawo moje zabłysło jak światło...." (Oz 6,5)

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz