"Oczekuję Pana, który ukrywa swe oblicze...", czyli moje miejsce w Księdze Izajasza...

Iz 8,17-18

"Oczekuję Pana, który ukrywa swe oblicze
przed domem Jakuba, i w Nim pokładam nadzieję.
Oto ja i dzieci moje, które mi dał Pan,
stanowimy wieszcze znaki w Izraelu
od Pana Zastępów, co na górze Syjon przebywa."

(fragment z poniedziałku - 10 sierpnia)

Oczekuję Pana, który ukrywa swe oblicze... Moje życie jest drogą do Boga i odkrywaniem TAJEMNICY...
...w Nim pokładam nadzieję... Bóg jest dla mnie OPARCIEM i OSTOJĄ...
Oto ja i dzieci moje, które mi dał Pan, stanowimy wieszcze znaki w Izraelu... Bóg pozwala mi cieszyć się darem duchowego ojcostwa!!!

Komentarze

  1. " Rabbi, to znaczy Nauczycielu , gdzie mieszkasz ? .... " (??) ( J 1,38)

    2 TM 4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz