"Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał moją naukę...", czyli o MIŁOŚCI...

J 14,23

"Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał moją naukę, a Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy."

Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał moją naukę... MIŁOŚĆ oznacza otwarcie uszu po to, by przyjąć SŁOWO i uwierzyć we wszystko, co pochodzi z ust Bożych... 
Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy... MIŁOŚĆ oznacza KOMUNIĘ Boga z człowiekiem...
Jezus ciągle powtarza: "Oto stoję u drzwi i kołaczę: jeśli kto posłyszy mój głos i drzwi otworzy, wejdę do niego i będę z nim wieczerzał, a on ze Mną." (Ap 3,20)...

Komentarze

  1. ....a jedli prawdą jest ze ja nie umiem kochać , ..to czy rdruga cześć zdania staje się juz nieaktualna ..???

    I czy kochać , znaczy wierzyć we wszystko ??

    2Tm 4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz