"...ja dla Prawa umarłem przez Prawo...", czyli reguły życia duchowego według św. Pawła...

Ga 2,19-20

"Tymczasem ja dla Prawa umarłem przez Prawo, aby żyć dla Boga: razem z Chrystusem zostałem przybity do krzyża. Teraz zaś już nie ja żyję, lecz żyje we mnie Chrystus. Choć nadal prowadzę życie w ciele, jednak obecne życie moje jest życiem wiary w Syna Bożego, który umiłował mnie i samego siebie wydał za mnie."

1. ...ja dla Prawa umarłem przez Prawo... W życiu chrześcijanina DUCH Prawa MIŁOŚCI jest ważniejszy niż litera Prawa MIŁOŚCI... Pierwsze jest: przyjęcie MIŁOŚCI i spotkanie z BOGIEM w sercu. Drugie: wierność Prawu MIŁOŚCI...
2. ...aby żyć dla Boga... Celem życia jest BÓG i Boża CHWAŁA...
3. ...z Chrystusem zostałem przybity do krzyża... Życie jest PÓJŚCIEM za JEZUSEM aż po krzyż i śmierć...
4. ...już nie ja żyję, lecz żyje we mnie Chrystus... Życie jest WSPÓLNOTĄ-z-JEZUSEM...
5. ...moje jest życiem wiary w Syna Bożego, który umiłował mnie... Życie wyraża się w zawierzeniu BOGU MIŁOŚCI...

Komentarze

  1. ...Jezus,nigdy nie zważał na zakazy Prawa,gdy przynosil człowiek owi najczystszą Miłość Boga..: ( Mt 9,20-22. J 8,3-11. J 11,1-45...)

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz