"Bóg, [dawca] nadziei, niech wam udzieli pełni radości...", czyli o pełni darów...

Rz 15,13

"A Bóg, [dawca] nadziei, niech wam udzieli pełni radości i pokoju w wierze, abyście przez moc Ducha Świętego byli bogaci w nadzieję."

Św. Paweł z wielkim żarem pisze: Bóg, [dawca] nadziei, niech wam udzieli pełni radości i pokoju w wierze... Apostoł narodów życzy nam, byśmy przyjęli od Pana dar - pełnię radości i pokoju. Ilekroć słyszę o pełni, tylekroć przypomina mi się Maryja - "pełna łaski" (Łk 1,28), która powiedziała Bogu: Fiat! ["Niech będzie tak, jak Ty chcesz!" (zob. Łk 1,38)], Magnificat! ["Wielbi dusza moja Pana i raduje się duch mój w Bogu" (Łk 1,46b-47)] i była zawsze wierna (stała) wobec Boga [stabat Mater... (zob. J 19,25)]. Matka Boża jest Świątynią Boga - Arką Nowego Przymierza [otrzymała moc Ducha Świętego] i potężną wstawienniczką Kościoła. Gdy patrzę na Maryję, najbardziej urzeka mnie to, że każdego dnia żyła według nadziei - nieprzerwanie opierała się się na SŁOWIE - obietnicy Pana: "Dla Boga bowiem nie ma nic niemożliwego" (Łk 1,37)...

Komentarze

  1. A czego brakowało Maryi ???
    Czy było cos czego nie dostała ??
    Czego pragnęła??

    Na co mogła narzekać??

    Bóg dal Jej wszystko co mógł dac...
    Nawet ziemską idealną rodzinę...

    Dal Jej Swoje wybranie i swoja pełnię miłości
    Dal Jej miłość i wsparcie ziemskie..

    Co było trudne w Jej życiu ???
    Nadmiar miłości ????!!
    Udane i nie sprawiające kłopotów dziecko ??

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne. Żyć nadzieją....jakoś nie widzę efektów...ani szczescia, ani pokoju....tylko gleboki smutek, bo czekam i czekam, ale Pan Bog chyba wlacza restart....cos dlugo..az mi sie plakac chce....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...mam nadzieję, że Pan przyjdzie i dopomoże. Jeżeli mogę pomóc (posłuchać), proszę o kontakt (pc@sl.pl)
      Lb 6,24-26!
      +++

      Usuń

Prześlij komentarz