"Ukochałem cię odwieczną miłością...", czyli o MIŁOŚCI od zawsze i na zawsze...

Jr 31,3

"Pan się mu ukaże z daleka: Ukochałem cię odwieczną miłością, dlatego też zachowałem dla ciebie łaskawość."

Pan się (...) ukaże z daleka... Bóg objawi(a) się. Objawi(a) prawdę o sobie... Dlaczego z dala, a nie z bliska? Oto pytanie...
Ukochałem cię odwieczną miłością... MIŁOŚĆ BOGA jest od zawsze i na zawsze!!!
...dlatego też zachowałem dla ciebie łaskawość... Od zawsze i na zawsze BÓG jest dla mnie (dla nas) łaskawy!!! I powtarza sam i przez ludzi: "Kocham Cię!"


Komentarze

  1. '"Bóg objawi(a) się..(..) .,Dlaczego z dala, a nie z bliska? Oto pytanie..."-
    ...może "z daleka"-,oznacza ,że niebezpośrednio...że przez człowieka..(?)..

    ...a może "z daleka" - bo tak delikatny .... szanuje moją wolność..moją decyzje.. nie chce być natrętny..(?).
    więc stoi i czeka w oddali ,bo ten odcinek drogi do Niego muszę przemierzyć już sama, jeśli chcę na Miłość odpowiedzieć miłością..(??)

    DZIĘKUJĘ ZA MIŁOŚĆ !!
    DZIĘKUJĘ ZA " KOCHAM CIĘ "!!!

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz