"Ja przyszedłem po to, aby [owce] miały życie...", czyli o darach Pasterza...

J 10,10

"Złodziej przychodzi tylko po to, aby kraść, zabijać i niszczyć. Ja przyszedłem po to, aby [owce] miały życie i miały je w obfitości."

Ja przyszedłem po to, aby [owce] miały życie i miały je w obfitości... To wspaniałe i podnoszące SŁOWA. Choć działa diabeł, który przychodzi (...) po to, aby kraść, zabijać i niszczyć, Pan zapewnia, że ŻYCIE jest silniejsze od śmierci, MIŁOŚĆ od nienawiści, a DOBRO od zła. ŻYCIE Boga, nieskończona (niekończąca się) MIŁOŚĆ Stwórcy i DOBRO, które staje się udziałem owieczek wielkiej Owczarni Bożych DZIECI, to cudowne DARY, którymi DOBRY PASTERZ ciągle chce nas obdarzać...

Komentarze

  1. "ŻYCIE jest siliejsze od śmierci,"- wtedy ,gdy umierając rodzimy się do życia.
    "MIŁOŚĆ jest silniejsza od nienawiści.."- gdy będąc znienawidzonymi, ranionymi,-kochamy
    "DOBRO silniejsze od zła"- gdy pomimo tego wszystkiego , wciąż wierzymy w dobre intencje człowieka...

    .... to są te "cudowne Dary'",(??)

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz