"Bo góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać...", czyli o MIŁOŚCI bezwarunkowej...

Iz 54,10

"Bo góry mogą ustąpić
i pagórki się zachwiać,

ale miłość moja nie odstąpi od ciebie
i nie zachwieje się moje przymierze pokoju,
mówi Pan, który ma litość nad tobą."

Bo góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać, ale miłość moja nie odstąpi od ciebie... Tu streszcza się prawda o MIŁOŚCI BOGA, która jest bezwarunkowa i bezinteresowna. Na MIŁOŚĆ nie da się zasłużyć ani zapracować. Jest darem w czystej postaci. Jest DAREM BOGA, który kocha nie dlatego, że..., ani za to, że..., ani nie będzie kochał jeśli... Bóg kocha, bo tak chce. Bóg kocha, bo tylko to potrafi. Kocha kochać... I powtarza: "Kocham Cię!"

Komentarze

  1. ...kiedyś to zdanie było dla mnie najpiękniejszym wyznaniem miłości...
    dziś czuje (doczytałam) ,że to litość...

    miłość z litości -to nie miłość..

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. ..to wszystko prawda ,co Ksiądz napisał... ale żeby przyjąć miłość trzeba poczuć się Jej godnym..
    godnym przyjęcia Miłości...
    godnym bycia miłowanym..

    ...to naprawdę trudne.
    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz