"W bojaźni Pana jest pewna nadzieja...", czyli o dobrym lęku...

Prz 14,25-35

"Świadek prawdomówny ratuje ludzi, oszustwo rozszerza kłamstwa.
W bojaźni Pana jest pewna nadzieja, dla synów swoich jest On ucieczką.
Źródłem życia jest bojaźń Pańska, by sideł śmierci uniknąć.
Chwała to króla, gdy naród liczny, ubytek ludu - to zguba władcy.
Łagodny - w rozwagę bogaty, porywczy ujawnia głupotę.
Życiem dla ciała jest serce spokojne, próchnieniem kości jest namiętność.
Kto ciemięży ubogiego, lży jego Stwórcę, czci Go ten, kto się nad biednym lituje.
Przez złość swoją runął niewierny, a prawy przy śmierci bezpieczny.
W sercu rozumnym jest mądrość, i pośród głupców powinna być znana.
Sprawiedliwość wywyższa naród, a czyn haniebny pomniejsza narody.
Rozsądnemu słudze król jest przychylny, a gniew budzi [sługa] bezecny."

1. Czytam: W bojaźni Pana jest pewna nadzieja, dla synów swoich jest On ucieczką. Źródłem życia jest bojaźń Pańska, by sideł śmierci uniknąć...
2. Boję się grzeszyć. Lęk chroni mnie przed złem...

Komentarze

  1. "Życiem dla ciała jest serce spokojne"...nie mam już siły walczyc z niepokojem..nie mam już sily Cie szukac...

    szukałam Cie wszędzie i we wszystkim
    nasłuchiwałam czy nie przechodzisz obok
    i nic
    nic
    nie mam już siły tak zyc

    chciałabym się wyspowiadać
    dobrze wyspowiadać
    nie potrafie
    nie wiem jak
    nie wiem gdzie

    szukam w Biblii pocieszenia
    pocieszenia
    spotkania
    ciepła
    człowieka
    pocieszenia
    pocieszenia
    pocieszenia
    pocieszenia

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. Modlitwa o dobrego spowiednika i szczera spowiedź... a serce samo powie jak spowiednik podpowie jak będzie problem.

    "W sercu rozumnym jest mądrość..."

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz