"Posłuchaj, synu, przyjmij moje słowa...", czyli o DRODZE mądrości...

Prz 4,10-13

"Posłuchaj, synu, przyjmij moje słowa, a życie się twoje przedłuży.
Poprowadzę cię drogą mądrości, ścieżkami prawości powiodę.
Gdy pójdziesz nią - kroki twe będą swobodne, i choćbyś biegł, nie potkniesz się.
Słuchaj nauki i nie gardź nią, strzeż jej, gdyż ona twym życiem."

Mądrość - Bóg woła: Posłuchaj, synu, przyjmij moje słowa!
Mądrość jest DROGĄ [Poprowadzę cię drogą mądrości, ścieżkami prawości powiodę]...
Mądrość jest najlepszą DROGĄ [Gdy pójdziesz nią - kroki twe będą swobodne, i choćbyś biegł, nie potkniesz się]...
Mądrość jest najlepszą i jedyną DROGĄ do Życia z Bogiem [strzeż jej, gdyż ona twym życiem]... Pan powiedział: "Ja jestem drogą i prawdą, i życiem" (J 14,6a)...

Komentarze

  1. "....2 Gdy pójdziesz przez wody, Ja będę z tobą,
    i gdy przez rzeki, nie zatopią ciebie.
    Gdy pójdziesz przez ogień, nie spalisz się,
    i nie strawi cię płomień.
    3 Albowiem Ja jestem Pan, twój Bóg,
    Święty Izraela, twój Zbawca.
    Daję Egipt jako twój okup,
    Kusz i Sabę w zamian za ciebie.
    4 Ponieważ drogi jesteś w moich oczach,
    nabrałeś wartości i Ja cię miłuję,
    przeto daję ludzi za ciebie
    i narody za życie twoje.
    Nie lękaj się,bo jestem z toba."(Iz43,2-5)

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iz 43,2-5! Dla mnie to kwintesencja Ewangelii! "Ponieważ drogi jesteś w moich oczach,nabrałeś wartości i Ja cię miłuję!!!"
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
  2. ...cd.
    Mądrość jest najlepszą ,jedyną i bezpieczną DROGĄ [A choćby upadł, to nie będzie leżał, bo rękę jego Pan podtrzymuje ]...(Ps37,24)

    Mądrość jest najlepszą,jedyną,bezpieczną DROGĄ na której nigdy nie jestem sama [ bo swoim aniołom dał rozkaz o tobie,
    aby cię strzegli na wszystkich twych drogach ]...(Ps91,11)

    Mądrość jest najlepszą, jedyną,bezpieczna DROGĄ,na której nigdy nie jestem sama.Jestem otoczona MIŁOŚĆIĄ..[ Na rękach będą cię nosili,
    abyś nie uraził swej stopy o kamień.]...(Ps91,12)

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz