"Niech miłość i wierność cię strzeże...", czyli o wiernej Miłości na każdy dzień...

Prz 3,1-3

"Synu mój, nie zapomnij mych nauk, twoje serce niech strzeże nakazów,
bo wiele dni i lat życia i pełnię ci szczęścia przyniosą:
Niech miłość i wierność cię strzeże; przymocuj je sobie do szyi, na tablicy serca je zapisz, a znajdziesz życzliwość i łaskę w oczach Boga i ludzi."

Niech miłość i wierność cię strzeże; przymocuj je sobie do szyi, na tablicy serca je zapisz... Dla mnie to jedno z najpiękniejszych zdań z Księgi Przysłów. Ojciec (nauczyciel) życzy synowi - dziecku (uczniowi) miłości i wierności. Wierność (w) miłości jest miła Bogu (Miłości). Miłość jest wielkim skarbem. Zapisana jako Prawo na tabliczkach - zwojach (przy szyi człowieka) i na żywych tablicach serc, pomaga nam przeżyć życie w pełni i jest gwarancją dobroci i wdzięczności ze strony Stwórcy i rozumnych stworzeń [znajdziesz życzliwość i łaskę w oczach Boga i ludzi]...

Komentarze

  1. Miłość dla mnie ukryta jest w słowach: "Miej serce i patrzaj w serce" (A.Mickiewicz) "........a znajdziesz życzliwość i łaskę w oczach Boga i ludzi."

    OdpowiedzUsuń
  2. "Niech miłość i wierność cię strzeże...", - dla mnie to jedne z jpiękniejszych życzeń, jakie znajdują się na kartach Biblii i czekają aby móc powędrować do czyjegoś serca,gdy brak mi słów....gdy nie znajduję właściwych slów,...gdy moje słowa są zbyt małe...

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz