"Twe ręce mnie uczyniły i ukształtowały..."

Ps 119,73-80

Jod (X)
"Twe ręce mnie uczyniły i ukształtowały:
obdarz mnie rozumem, bym się nauczył Twoich przykazań.
Bojący się Ciebie widzą mnie i cieszą się,
bo pokładam ufność w Twoim słowie.
Wiem, Panie, że sprawiedliwe są Twoje wyroki,
że dotknąłeś mnie słusznie.
Niech Twoja łaska stanie mi się pociechą
zgodnie z obietnicą, daną Twemu słudze.
Niech zaznam Twojej litości, abym żył,
bo Twoje Prawo jest moją rozkoszą.
Niech zawstydzą się zuchwali, bo niesłusznie mnie dręczą,
ja będę rozmyślał o Twoich przykazaniach.
Niech zwrócą się do mnie bojący się Ciebie
i ci, którzy uznają Twoje napomnienia.
Niech serce moje stanie się nienaganne w Twych ustawach,
abym nie doznał wstydu."

Twe ręce mnie uczyniły i ukształtowały... Bóg ma czułe ręce, którymi stworzył i tworzy nas z MIŁOŚCI...
Bojący się Ciebie widzą mnie i cieszą się, bo pokładam ufność w Twoim słowie... Ludzie mogą budować się świadectwem naszej miłości i wierności wobec SŁOWA...
Niech Twoja łaska stanie mi się pociechą. (...) Twoje Prawo jest moją rozkoszą... Łaska (MIŁOŚĆ) Boża jest naszą wielką radością...

Komentarze

  1. .....Mój "Bóg ma czułe ręce, którymi stworzył i tworzy nas z MIŁOŚCI... "
    ma ciepły ale stanowczy dotyk .którym z MIŁOŚCI dotyka,przekresla i burzy moje plany...
    ...ma łaskawe i gorące serce,którego bicie jest mi najpiękniejszą muzyką..muzyką MILOŚCI..
    ...litościwe spojrzenie,którym dodaje odwagi i prowadzi do życia...do ogrodu MILOŚCI..
    ..gdzie czeka rozkosz...
    ..i będzie tam mówił do mego serca ..aż "uczyni serce moje według serca Swego.."
    ...i będzie ze mną ,a ja z Nim...
    ..On we mnie , ja w Nim..
    "Ty, (..), we Mnie, a Ja w Tobie."(J17,21)
    Amen.

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz