"Niech zstąpi na mnie, Panie, Twoja łaska..."

Ps 119,41-48

Waw (VI)
"Niech zstąpi na mnie, Panie, Twoja łaska,
Twoje zbawienie, według Twojej obietnicy,
bym mógł dać odpowiedź tym, którzy mnie znieważają,
bo polegam na Twoich słowach.
Nie odbieraj moim ustom
słowa prawdy,
bo ufam Twoim wyrokom,
a Prawa Twego zawsze strzec będę,
na wieki, na zawsze.
Chcę kroczyć drogą przestronną,
bo szukam Twoich postanowień.
O Twych rozkazach chcę mówić
w obecności królów,
a nie doznam wstydu.
I będę się weselił z Twoich przykazań,
które miłuję.
Wznoszę ręce moje
ku Twym przykazaniom,
które kocham,
i rozważam Twoje ustawy."

Niech zstąpi na mnie, Panie, Twoja łaska, Twoje zbawienie zbawienie... SŁOWO jest dla mnie Ratunkiem.

...polegam na Twoich słowach... SŁOWO jest dla mnie Skałą, Oparciem...

...ufam Twoim wyrokom... SŁOWO jest Prawdą o mnie...

Prawa Twego zawsze strzec będę... SŁOWO jest dla mnie Skarbem...

...szukam Twoich postanowień... SŁOWO jest moją Konstytucją od Pana...

O Twych rozkazach chcę mówić... SŁOWO jest Opowieścią mojego życia...

...będę się weselił z Twoich przykazań, które miłuję... SŁOWO jest moją Radością...

Wznoszę ręce moje ku Twym przykazaniom, które kocham, i rozważam Twoje ustawy... SŁOWO jest moją Miłością...

Komentarze