"Błogosławieni, którzy są wezwani na ucztę Godów Baranka!"

Ap 19,9

"I mówi mi: «Napisz: Błogosławieni, którzy są wezwani na ucztę Godów Baranka!» I mówi mi: «Te prawdziwe słowa są Boże».

Błogosławieni, którzy są wezwani na ucztę Godów Baranka! (...) Te prawdziwe słowa są Boże... Szczęście płynie z Eucharystii. Pan codziennie powołuje nas (od słowa enkaleo, które oznacza "wołam" pochodzi ekklesia, czyli Kościół) do udziału w uczcie Godów Baranka. Każdego dnia możemy przyjmować Ciało Chrystusa - Chleb powszedni na Życie wieczne... 

Komentarze

  1. Pewien turysta chodząc po stromych górach natrafił na jaskinię. Ostrożnie wszedł do środka. Wchodź dalej – ktoś go zachęcał. W półmroku ujrzał modlącego się pustelnika.

    – Mieszkasz tu? zapytał.

    – Tak.– Jak ci się tu udaje przetrwać w tej jaskini: jesteś sam, ubogi, z dala od ludzi. Pustelnik uśmiechnął się tylko. Ja jestem ubogi? Mam wszystkie skarby świata.

    – Gdzie?

    – Spójrz tu. Pustelnik pokazał małą szczelinę w jednej ze ścian i zapytał:

    – Co widzisz?

    – Nic.

    – Na pewno nic?

    – Jedynie skrawek nieba

    – Skrawek nieba: czy nie uważasz, że to wspaniały skarb.


    Jezu, daj nam już teraz zobaczyć w Chlebie skrawek Nieba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz