"Potem ujrzałem innego anioła lecącego przez środek nieba..."

Ap 14,6-13

"Potem ujrzałem innego anioła lecącego przez środek nieba,
mającego odwieczną Dobrą Nowinę do obwieszczenia
wśród tych, którzy siedzą na ziemi,
wśród każdego narodu, szczepu, języka i ludu.
Wołał on głosem donośnym:
«Ulęknijcie się Boga i dajcie Mu chwałę,
bo godzina sądu Jego nadeszła.
Oddajcie pokłon Temu, co niebo uczynił i ziemię,
i morze, i źródła wód!»
A inny anioł, drugi, przyszedł w ślad mówiąc: «Upadł, upadł wielki Babilon,
co winem zapalczywości swego nierządu
napoił wszystkie narody!»
A inny anioł, trzeci, przyszedł w ślad za nimi, mówiąc donośnym głosem:
«Jeśli kto wielbi Bestię, i obraz jej,
i bierze sobie jej znamię na czoło lub rękę,
ten również będzie pić wino zapalczywości Boga
przygotowane, nierozcieńczone, w kielichu Jego gniewu;
i będzie katowany ogniem i siarką
wobec świętych aniołów
i wobec Baranka.
A dym ich katuszy na wieki wieków się wznosi i nie mają spoczynku we dnie i w nocy
czciciele Bestii i jej obrazu,
i ten, kto bierze znamię jej imienia».
Tu się okazuje wytrwałość świętych,
tych, którzy strzegą przykazań Boga i wiary Jezusa.
I usłyszałem głos, który z nieba mówił:
«Napisz:
Błogosławieni, którzy w Panu umierają - już teraz.
Zaiste, mówi Duch, niech odpoczną od swoich mozołów,
bo idą wraz z nimi ich czyny»."

Jan widzi [Potem ujrzałem] innego anioła lecącego przez środek nieba, mającego odwieczną Dobrą Nowinę do obwieszczenia... Mamy Ewangelię w wersji Apokalipsy:
Ulęknijcie się Boga... Timor filialis to synowski lęk - bojaźń dziecka, które nie chce zranić Boga Ojca. Do Stwórcy, który jest dobry i bliski, możemy wołać: "Abba! Tatusiu!"
...i dajcie Mu chwałę, bo godzina sądu Jego nadeszła... Tylko Pan jest godzien uwielbienia i czci. Sąd, który się przybliża, wobec dobroci Boga i Chwały, która stanie się udziałem dzieci Bożych, jest wyczekiwanym momentem...
Oddajcie pokłon Temu, co niebo uczynił i ziemię, i morze, i źródła wód! Adoracja skutkuje zanurzeniem się w Ramionach Ojca...

Błogosławieni, którzy w Panu umierają - już teraz. Zaiste, mówi Duch, niech odpoczną od swoich mozołów, bo idą wraz z nimi ich czyny...

Komentarze

  1. ...... wczoraj szłam przez park..
    ...nagle ,prosto pod moje stopy sfrunął z nieba piękny , biały gołąbek...
    jego jasne ,rozłożyste skrzydła lśniły w słońcu...
    ... i tak sobie dreptał przede mną :) ...
    ...
    ....smutne myśli odeszły.
    ..przez krótką chwilę miałam towarzysza...
    potem odleciał ,ale radość pozostała..

    ...wróciłam do domu,siadam i czytam... :
    ""Potem ujrzałem innego anioła lecącego przez środek nieba...(...)
    I usłyszałem głos, (...) z nieba :
    Błogosławieni, którzy w Panu umierają - już teraz.
    Zaiste, mówi Duch..." (Ap14,13).

    ..... i zaczęłam czytać wszystko od początku ,całą Apokalipsę. Jeszcze i jeszcze.. i znalazłam...
    Oprócz opisów tych wszystkich strasznych rzeczy (zdarzeń), znalazłam pociechę... znalazłam BŁOGOSŁAWIEŃSTWA (!!)... znalazłam siłę ...znalazłam obietnicę....

    Naliczyłam ich siedem ....
    1. "Błogosławieni, którzy w Panu umierają - już teraz.
    Zaiste, mówi Duch, niech odpoczną od swoich mozołów,
    bo idą wraz z nimi ich czyny' (Ap14,13)
    2. "Błogosławiony, który odczytuje, i [ci] którzy słuchają słów Proroctwa, a strzegą tego, co w nim napisane, bo chwila jest bliska." (Ap 1,3)
    3. "Błogosławiony, który czuwa i strzeże swych szat, by nago nie chodzić i by sromoty jego nie widziano." (Ap 16,15)
    4. " Błogosławieni, którzy są wezwani na ucztę Godów Baranka! "(Ap 19,9)
    5. " Błogosławiony i święty, kto ma udział w pierwszym zmartwychwstaniu: nad tymi nie ma władzy śmierć druga, lecz będą kapłanami Boga i Chrystusa i będą z Nim królować tysiąc lat. "(Ap 20,6)
    6.' "Błogosławieni, którzy płuczą swe szaty, aby władza nad drzewem życia [tzn. zdolność do korzystania z drzewa życia] do nich należała i aby bramami wchodzili do Miasta. "(Ap 22,14)
    7. "A oto niebawem przyjdę. Błogosławiony, kto strzeże słów proroctwa tej księgi. "(Ap 22,7).

    .... w życiu jak w Apokalipsie..
    wiele zła ,mroku,ciemności....ale nawet wtedy Pan Bóg posyła do mnie Swego anioła , który niesie Boże Błogosławieństwo....
    " Błogosławieni, (...) - już teraz. " (!!)

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIKT NIE UDZWIGNIE CIEZARU ZYCIA SAM

      Usuń
    2. ...dziękuję za błogosławieństwa. Są do przemodlenia... Napiszę po Świętach post pt. "Błogosławieństwa według Apokalipsy"
      2 Tm 4,22 +++

      "NIKT NIE UDŹWIGNIE CIĘŻARU ŻYCIA SAM". Dlatego przyszedł nasz PAN JEZUS!
      Lb 6,24-26 +++

      Usuń
    3. .... post pt. "Blogosławieństwa według Apokalipsy"...

      ... a może kilka postów.. :) ??
      . może jedno Blogosławieństwo na każdy kolejny dzień.. :) ??

      ... jeśli mowa o Blogoaławieństwach,
      ...z całego serca Ksiedza Błogosławie.... i niech to Błogosławieństwo i moje modlitwy ciągle podtrzymują Księdza dłonie wzniesione do modlitwy (jak to pięknie powiedział dziś Ks. rekolekcjonista..).... i nigdy nawet na moment nie opadają...
      Lb 6,24-26 !!
      2Tm4,22+++

      Usuń
    4. Bóg zapłać :) Lb 6,24-26 +++ 2 Tm 4,22 +++

      Usuń

Prześlij komentarz