"Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście..."

Mt 11,28-30

"Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem jarzmo moje jest słodkie, a moje brzemię lekkie."

Ileż to już razy to wołanie Pana stawało się dla mnie źródłem siły duchowej, natchnieniem do głębszej ufności, obietnicą pomocy, która nadchodziła, początkiem większej bliskości i więzi z cierpiącym i dźwigającym krzyż Jezusem...

Komentarze

  1. "W Bogu uwielbiam Jego SŁOWO." Ps 56,11

    "Pomnij na słowo swoje do Twojego sługi,
    przez które mi dałeś nadzieję.
    W moim ucisku to pociechą dla mnie,
    że Twoja mowa obdarza mnie życiem." Ps 119,49n.

    "pokładam ufność w Twoim słowie.
    Ustają moje oczy [spoglądając] ku Twemu słowu" Ps 119,81b-82a.

    "Gdyby Twoje Prawo nie było moją rozkoszą,
    byłbym już zginął w mej nędzy.
    Nie zapomnę na wieki Twoich postanowień,
    bo przez nie dałeś mi życie." Ps 119,92n

    "Twoje słowo jest lampą dla moich stóp
    i światłem na mojej ścieżce." Ps 119,105

    BĄDŹ BŁOGOSŁAWIONY BOŻE ZA TWOJE SŁOWO,KTÓRE DAJE ŻYCIE, kiedy człowiekowi wydaje się, że umiera; ZAPEWNIA O MIŁOŚCI, kiedy człowiekowi wydaje się, że wszyscy go opuścili, zdradzili. BOŻE, JAK DOBRZE ŻE JESTEŚ!!! JESTEŚ!!! JESTEŚ!!! BĄDŹ UWIELBIONY, bo JESTEŚ!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz