Psalm 84, czyli pieśń tęsknoty za Bogiem...

Kierownikowi chóru. Na wzór z Gat. Synów Koracha. Psalm.
Jak miłe są przybytki Twoje, Panie Zastępów!
Dusza moja pragnie i tęskni do przedsieni Pańskich.
Moje serce i ciało radośnie wołają do Boga żywego.
Nawet wróbel dom sobie znajduje i jaskółka gniazdo. gdzie złoży swe pisklęta:
przy Twoich ołtarzach, Panie Zastępów, mój Królu i mój Boże!
Szczęśliwi, którzy mieszkają w domu Twoim, Panie, nieustannie Cię wychwalają.
Szczęśliwi, których moc jest w Tobie, którzy zachowują ufność w swym sercu.
Przechodząc doliną Baka, przemieniają ją w źródło, a wczesny deszcz błogosławieństwem ją okryje. Z mocy w moc wzrastać będą: Boga <nad bogami> ujrzą na Syjonie.
Panie Zastępów, usłysz moją modlitwę; nakłoń ucha, Boże Jakuba!
10 Spojrzyj, Puklerzu nasz, Boże, i wejrzyj na oblicze Twego Pomazańca!
11 Zaiste jeden dzień w przybytkach Twoich lepszy jest niż innych tysiące;
wolę stać w progu domu mojego Boga, niż mieszkać w namiotach grzeszników.
12 Bo Pan Bóg jest słońcem i tarczą: Pan hojnie darzy łaską i chwałą,
nie odmawia dobrodziejstw postępującym nienagannie.
13 Panie Zastępów, szczęśliwy człowiek, który ufa Tobie!

"Dusza moja pragnie i tęskni do przedsieni Pańskich. Moje serce i ciało radośnie wołają do Boga żywego"... Wierzę, że wyszedłem z ramion Boga Ojca i całe moje życie jest drogą powrotną do Bożych rąk. Dlatego tęsknię za Bogiem. Tęsknię za Bożą Miłością. Tęsknię za wiecznym uściskiem Pana Boga... Święty Paweł pięknie pisze: "Dla mnie bowiem żyć - to Chrystus, a umrzeć - to zysk" (Flp 1, 21).

..."Szczęśliwi, których moc jest w Tobie, którzy zachowują ufność w swym sercu"... Ale życie na ziemi trwa i tu pozostaje mi czekanie na spotkanie z Bogiem. Na ziemi dodaje mi sił perspektywa szczęśliwej wieczności w ramionach BOGA i ufność, która jest skarbem mojego serca głodnego MIŁOŚCI.

..."Zaiste jeden dzień w przybytkach Twoich lepszy jest niż innych tysiące"... "Ani oko nie widziało, ani ucho nie słyszało, ani serce człowieka nie zdołało pojąć, jak wielkie rzeczy przygotował Bóg tym, którzy Go miłują". (1 Kor 2, 9) 

..."Panie Zastępów, szczęśliwy człowiek, który ufa Tobie!" Amen!!!

PS. Wyjeżdżam na rekolekcje (24 III - 1 IV)... Proszę więc o modlitwę i z góry dziękuję! Zarazem przepraszam za to, że komentarze będą dodane z pewnym opóźnieniem... Pozdrawiam wszystkich Twórców :) i Uczestników bloga! Lb 6, 24 - 26!!!
Pa. xPa :)

Komentarze

  1. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=hZ3sU8oZ1x4

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dusza moja pragnie i tęskni do przedsieni Pańskich.
    Moje serce i ciało radośnie wołają do Boga żywego. "... mam nadzieje że nadejdzie taki dzień kiedy to nastapi.... wtedy Wszystko ( tj Msza Św, Modlitwa , spowiedź ) wróci do tego co było ....

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz