"Racz mnie wybawić, o Boże; Panie, pospiesz mi na pomoc!", czyli Psalm 70...

Psalm 70

"Kierownikowi chóru. Dawidowy. Ku wspomnieniu.
Racz mnie wybawić, o Boże;
Panie, pospiesz mi na pomoc!

Niech się zawstydzą i okryją rumieńcem
ci, którzy godzą na moje życie.
Niech się cofną okryci wstydem
ci, którzy z nieszczęść moich się weselą.
Niechaj odstąpią okryci hańbą,
którzy [mi] mówią: «Ha, ha».
Niech się radują i weselą w Tobie
wszyscy, co Ciebie szukają.
Niech zawsze mówią: «Bóg jest wielki!»
ci, którzy pragną Twojej pomocy.
Ja zaś ubogi jestem i nędzny,
Boże, szybko przyjdź mi z pomocą!
Tyś wspomożyciel mój i wybawca:
nie zwlekaj, o Panie!"

[post numer 1600]

...ubogi jestem i nędzny... Jestem grzesznikiem...

Racz mnie wybawić, o Boże; Panie, pospiesz mi na pomoc! (...) Boże, szybko przyjdź mi z pomocą! Tyś wspomożyciel mój i wybawca: nie zwlekaj, o Panie! Z głębi serca wołam: "Boże, wejrzyj ku wspomożeniu memu! Panie, pospiesz ku ratunkowi memu!" Tak modlę się, gdy kusi mnie zły...

Niech się zawstydzą i okryją rumieńcem ci, którzy godzą na moje życie (...). Niech się cofną (...). Niechaj odstąpią... Z wiarą wyznaję: "W IMIĘ JEZUSA CHRYSTUSA wyrzekam się wszelkiego zła i nakazuję wszystkim nieprzyjaciołom, żeby ode mnie odeszli i nie uprzykrzali mi życia!"

Niech się radują i weselą w Tobie wszyscy, co Ciebie szukają. Niech zawsze mówią: «Bóg jest wielki!» ci, którzy pragną Twojej pomocy... Z mocą ogłaszam KRÓLESTWO BOŻE w moim małym świecie!

Komentarze