"Oto jest brama Pana...", czyli teologia Eucharystii w świetle Psalmu 118......

Psalm 118,19nn

"Otwórzcie mi bramy sprawiedliwości:
chcę wejść i złożyć dzięki Panu.
Oto jest brama Pana,
przez nią wejdą sprawiedliwi.
Dziękować Ci będę, że mnie wysłuchałeś
i stałeś się moim zbawieniem."

...chcę wejść i złożyć dzięki Panu... Gdy sprawuję Eucharystię, modlę się z całego serca: "PANIE JEZU CHRYSTE, dziękuję CI za to, co dla mnie robisz"...

Oto jest brama Pana... Gdy przyjmuję PANA w Komunii Świętej, wierzę, że otwiera się przede mną DROGA szczęśliwej wieczności [Jezus woła do mnie: "Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym" (J 6,54)]...

Dziękować Ci będę, że mnie wysłuchałeś i stałeś się moim zbawieniem... Gdy składam na ołtarzu Najświętszą Ofiarę i dotykam mojego JEZUSA, doświadczam MIŁOŚCI...

Komentarze