"Nie umrę, lecz będę żył...", czyli pieśń o moim Jezusie...

Psalm 118,13-18

"Popchnięto mnie, popchnięto, bym upadł,
lecz Pan mi dopomógł.
Pan, moja moc i pieśń,
stał się moim Zbawcą.

Okrzyki radości i wybawienia
w namiotach ludzi sprawiedliwych:
Prawica Pańska moc okazuje,
prawica Pańska wysoko wzniesiona,
prawica Pańska moc okazuje.

Nie umrę, lecz będę żył
i głosił dzieła Pańskie.
Ciężko mnie Pan ukarał,
ale na śmierć mnie nie wydał."

W Psalmie 118 słyszę SŁOWA, które smakują mojej duszy jak najlepsze specjały...

Pan, moja moc i pieśń, stał się moim Zbawcą... Mój Zbawiciel Jezus jest Mistrzem. Bardzo chcę, żeby Pan - Maestro - grał na strunach mojej duszy najpiękniejszą muzykę...

Prawica Pańska moc okazuje, prawica Pańska wysoko wzniesiona, prawica Pańska moc okazuje... Mój Zbawiciel Jezus jest Wojownikiem. Bardzo chcę, żeby Pan - Dowódca Armii Bożych żołnierzy - dał mi siłę do walki o Królestwo Boże...

Nie umrę, lecz będę żył... Mój Zbawiciel Jezus zmartwychwstał i żyje! Bardzo chcę, żeby Pan - Żyjący - dał mi Życie w obfitości... 

Komentarze