"Bogu mojemu dziękuję...", czyli modlitwa...

1 Kor 1,4-9

"Bogu mojemu dziękuję wciąż za was, za łaskę daną wam w Chrystusie Jezusie. W Nim to bowiem zostaliście wzbogaceni we wszystko: we wszelkie słowo i wszelkie poznanie, bo świadectwo Chrystusowe utrwaliło się w was, tak iż nie brakuje wam żadnego daru łaski, gdy oczekujecie objawienia się Pana naszego Jezusa Chrystusa. On też będzie umacniał was aż do końca, abyście byli bez zarzutu w dzień Pana naszego Jezusa Chrystusa. Wierny jest Bóg, który powołał nas do wspólnoty z Synem swoim Jezusem Chrystusem, Panem naszym."

To moja modlitwa [:-)]:
Bogu mojemu dziękuję...(!!!)
...za was...(!!!)
...za łaskę daną nam w Chrystusie Jezusie...(!!!)
W Nim to zostaliśmy wzbogaceni we wszystko:
...we wszelkie słowo...(!!!)
...i wszelkie poznanie...(!!!)
...świadectwo Chrystusowe utrwaliło się w nas...(!!!)     
...nie brakuje wam żadnego daru łaski...(!!!)
On (...) będzie umacniał nas aż do końca...(!!!)
Wierny jest Bóg, który powołał nas do wspólnoty z Synem swoim Jezusem Chrystusem, Panem naszym...(!!!)

A oto SŁOWA, które mnie najbardziej poruszają i inspirują (podaję też greckie brzmienie):
Bogu (...) dziękuję... Eucharisto to Theo (EUCHARYSTIA)...
...łaskę (...) w Chrystusie Jezusie... te chariti en Christo Iesu (piękno ŻYCIA w PANU)...
...we wszelkie słowo... en panti logo (SŁOWO BOGA)...
...świadectwo Chrystusowe... martyrion tu Christu (DROGA PANA)...
Wierny jest Bóg... pistos ho Theos (MIŁOŚĆ BOGA)...
...powołał nas do wspólnoty z Synem swoim Jezusem Chrystusem, Panem naszym... eklethete eis koinonian tu Hyiu autu Iesu Christu Kyriu hemon (KOMUNIA z JEZUSEM - PANEM)...

Komentarze