"...z Nim również żyć będziemy...", czyli o nadziei...

Rz 6,8-9

"Otóż, jeżeli umarliśmy razem z Chrystusem, wierzymy, że z Nim również żyć będziemy, wiedząc, że Chrystus powstawszy z martwych już więcej nie umiera, śmierć nad Nim nie ma już władzy."

...jeżeli umarliśmy razem z Chrystusem, wierzymy, że z Nim również żyć będziemy... Zmartwychwstanie Pana jest przeogromnym snopem niebiańskiego światła, które dzięki Zbawicielowi spłynęło z Nieba na ziemię i rozproszyło ciemności zła. To, co zrobił dla nas Jezus, jest źródłem nadziei, że i my - tak jak Pan - będziemy żyć na wieki wieków...  

Komentarze

  1. ...ja mam nadzieje ,ze nie będę musiała żyć wiecznie (!!!) ze gdy usnę będę mogła odpocząć wiecznym niekończącym się snem..i nikt mnie z niego nie wybudzi..i już nigdy nigdzie mnie nie będzie..
    to jest moja nadzieja..
    dramat kiedyś musi się skonczyc
    gdzies musi być kres
    ja nie zyje..ja trwam



    "życ na wieki wieków"-..to piekło(!!!)

    2tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. z dzisiejszej liturgii:
    "„Wszystkie moje źródła są w tobie”.
    (Ps 87,7)...- skoro tak,to znaczy ,że zródło mojego smutku i bólu tez pochodzi od Boga..???

    "umiłował Pan bramy Syjonu
    bardziej niż wszystkie namioty Jakuba."..czyli Bóg nie traktuje wszystkivh tek samo??..ma swoich wybranych? czyli nie mylę się..

    "wy (..) nie jesteście z moich owiec."...to znaczy ,że sa tacy jak ja..tacy,którzy są niczyji..niechciani..(??)

    2tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  3. CZY To znaczy Y ZE sa owce,które nie maja pasterza??
    odrzucone?? wyrzucone ?bezpanskie?
    Bóg ma swoje wybrane "owce" ?
    2tm422+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz