"...krew Jezusa, Syna Jego, oczyszcza nas z wszelkiego grzechu...", czyli o cenie wykupu z niewoli zła...

1 J 1,7

"Jeżeli zaś chodzimy w światłości,
tak jak On sam trwa w światłości,
wtedy mamy jedni z drugimi współuczestnictwo,
a krew Jezusa, Syna Jego,
oczyszcza nas z wszelkiego grzechu.
"

...krew Jezusa, Syna Jego, oczyszcza nas z wszelkiego grzechu... Krew Pana jest ceną naszego odkupienia. Jezus wydał swoje Ciało i wylał swoja Krew, aby nas ocalić. Dlatego każdego dnia możemy wołać: "Najdroższa Krwi Jezusa, wybaw nas i chroń od wszelkiego zła! Zanurzamy się w Tobie, aby doświadczyć MIŁOŚCI miłosiernej Boga!" 

Komentarze

  1. A ja co ze mną???
    Ja nie chórze w światłości..ja jestem w ciemności
    Co stanie się ze mną????

    2tm422+++

    OdpowiedzUsuń
  2. ....jeśli uczucie nie sa grzechem to dlaczego mówi się ze zgrzeszylam myślą..? ( myślą mową uczynkuem i zaniedbaniem ) ???

    Przecież uczucia płyną tak samo jak myśli... po prostu płyną.. Szybciej wolniej gwałtowniej......nie mamy na to wpływu

    Czy jest jakaś różnica?? Ze myśli
    Jak się cos czuje to się ciągle o tym myśli nie można przestać jest jak tor wyścigowy
    i

    2Tm422+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...uczucie to stan, który rodzi się w człowieku wobec rzeczy, które się dzieją. Zatem uczucia (to, co czujemy) - same w sobie - nie są grzechami. Grzechami może być to, co dzieje się jako skutek "złych" uczuć.

      ...myśli stają się grzechami, o ile są w pełni chciane. Czasem przepływają przez umysł. Jeżeli nie mamy wpływu na to, co dzieje się w umyśle, trudno mówić o grzechach...

      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
    2. Jako skutek złych uczuć pojawiają się złe myśli .. Złość
      I całe scenariusze zła tego co się wydaje
      co się przypuszcza
      co się zdarzyło na pewno
      co się działo
      co się naoewno działo
      Czy te myśli podejrzenia SA grzechem i ta nienawiść i ta nienawiść czy jest grzechem?
      ???

      Ta zlisc i te obrazy??

      Bo myśli to obrazy prawda???

      Cale filmiki .


      2Ftm422+++
      ?

      Usuń
    3. Uczucia to nie stan..to ja! To to czym jestem! Uczucia to wszystko co mnie wypełnia co mnie tworzy...! Uczucia to ja!! " to co czujemy" jest tym czym jesteśmy.. Jestem radością gdy czuje radość ..jestem bólem gdy czuje bol..jestem grzechem gdy czuje zło..!! Brudem gdy czuje ze jestem popaprana!!!!
      2t%522+++

      Usuń
    4. uczucie to ja...nie żaden stan..to PRAWDA onie..najorawdziwaza prawda...wszystko inne jest udawaniem...maskowanie uczyc .... Życiem w kłamstwie
      ..uczucia to ja!!! Otwieram się i rozkwitam gdy czuje szczęście...zamykam i umieram gdy niszczy mnie bol....

      Uczycia to jestem ja...!!!

      Prawdziwa ja nie udawana!!! Prawdziwa!!!!! Nie zafalszowana!!!





      ...myśli cały czas płyną...

      pod wpływem uczuć

      Gdy ktoś jest kochany płyną dobre myśli
      Gdy jest klamany zdradzany wyśmiewany czuje zał i piekący bol w sercu i płynie rzeka myśli...słona rzeka myśli..piecze w oczy .
      Nie da się jej zatrzymać..każda tama tylko potęguje uczucie rozpierania w sercu... W końcu tama pęka.... Myśli galopuja.zalewana więcej niż zwykle... Każdy ucieka....zostawia..nie daje szans...biegnie do swoich! Do wspólnoty! Idzie na pielgrzymkę.bawi się.ucieka.zamyka..bo noi się wezbranej rzeki myśli śliw zagrożenia..

      Uciekający tez żyje uczuciem..uczuciem strachu i może gniewu i złości...tez jest uczuciem..ale zaprzecza..nie potrafi żyć w prawdzie..

      Ka jestem uczuciem czyli prawda

      Myśli to uczucia które płyną!!








      2tm422

      Usuń
    5. ..przecież gdy czuje głód szukam jedzenia..tylko o tym myślę..moje życie staje się szukaniem jedzenia..tylko to się liczy..to jest uczucie to jestem ja..

      Gdy czuje głód mogę czasem udawać ze go nie czuje to jest fałsZ..

      Jestem szczerym prawdziwym uczuciem
      Nie zawsze dobrym ale zawsze prawdziwym nie udającym

      Gdy mi zimno - gdy czuje zimno..drże..chce się wtulic..tylko to jest w mojej gloglowie żeby się okryć

      Gdy czuje zdradę znikam roztapiam się rozplywam z bólu..chce przestać istnieć..moje myśli mnie oskarżają ze nie byłam dość dobra bo ktoś woli inną. Jestem zerem.nikim.krzywdxicielem.natretem.zalisnum natretem

      Uczucia myśli nabierają kształtu ..słowo " staje się".. dzieje się ..yo wszystko ja
      Uczucia to ja!!

      Jestem uczuciem nie zimna maszyną
      2tm4++++

      Usuń
    6. " trudno mówić o grzechach."..??..wiec jak wtedy się spowiadac???
      2Tm422+++

      Usuń
  3. Co to znaczy " ..jedni z drugimi. Wspóuczestnictwo.."??
    2Tm 422+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...tworzymy Wspólnotę...

      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
    2. ...co do uczuć... Bez wątpienia uczucia (i emocje) dostarczają bezcennych informacji o nas samych. Pokazują, co jest w nas, co przeżywamy... Ukazują prawdę o naszym wewnętrznym świecie...
      ...gdy patrzę na siebie, wiem, że nie jestem uczuciem - nie jestem myślą - nie jestem doznaniem, którego doświadczam...

      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
    3. a co ksiądz widzi patrząc na siebie..???

      ja patrząc na siebie widze PUSTKĘ!!!!
      widzę GŁÓD(!!)..Gdy czuję głód doświadczam go całą sobom..jestem nim..w każdej komórce ciała czuję silny głód..(!!)


      a ja czuje ze moje uczucia i myśli sa widoczne dla wszystkich,,ze każdy patrząc na mnie widzi PUSTĄ przestrzen i wszystkie moje przepływające uczucia i myśli..(!!!)to przerazające!! każdy patrząc mi w oczy widzi i zna moje myśli !!!)
      2tm4222++

      Usuń
  4. Droga Dziewczyno z bloga :)

    Kto na Ciebie kamieniami Ty na niego chlebem.

    Módl się za człowieka, który Cię rani, zdradza , wyśmiewa, który podeptal Twoja miłość.

    Doskonale wiem jak boli zranione serce.

    Usłyszałam słowa "ja Ciebie nie kocham ją Ciebie nigdy nie pokocham ".

    Dowiedziałam się o innej "cudownej kobiecie" poznanej na portalu randkowym.

    Widziałam jak ten czlowiek rozpaczal, że tamta kobieta żoną nie może być.

    Ale ja to wszystko przeżyłam.
    Wszystko można przeżyć.

    Modlitwa daje siłę.
    Ja umiem kochać.

    Widzisz ja nie jestem kochana i tak naprawdę nigdy nie byłam kochana.

    Jestem "nikim" ( nawet Ty tak o mnie napisałaś ).

    Ale we mnie jest siła.
    We mnie jest radość życia.

    Co mi pomaga?
    1 codzienna modlitwa różańcowa
    2 codzienna Msza Święta
    3 pierwsze piątki miesiąca i spowiedź !!!
    4 codzienne czytanie Pisma Świętego.

    Zarzucasz mi, ze Cię zostawiłam i poszłam na pielgrzymkę się bawić.
    Mogłaś i Ty iść na pielgrzymke przecież Cię zapraszalam.
    Zostalas w domu Twój wybór.

    Od dziś bierzesz się za siebie!!!
    Mniej mów, mniej pisz .
    Daj sobie spokój z tym pisaniem.
    Po co rozdrapujesz rany?

    Lepiej weź do ręki różaniec i módl się za siebie i za człowieka który Cię rani.

    Weź się za siebie nie jedz w nocy.

    Dbaj o swój wygląd, fryzurę. Kup sobie ladna sukienke.
    Masz się sama sobie podobać.

    Dałam Ci adres i telefon do Pani doktor Alicji Kras , proszę Cię idź do Niej to jest bardzo dobry lekarz.

    Umów się do psychologa na terapię. Dałam Ci telefon.
    A może Ksiądz Paweł zna jakiegoś dobrego psychologa?

    Umów się na rozmowę z kapłanem .

    Rozumiem , ze boisz się spowiedzi.
    Ok.
    Na początek to może być rozmowa.

    Ksiądz Paweł chce Ci pomóc. Nie odrzucaj tej pomocy.

    Blog nic Ci nie pomoże.

    Wokół Ciebie jest realny świat i w nim jest prawdziwe życie.
    I w tym realnym świecie musisz nauczyć się żyć.

    Będę się za Ciebie jeszcze wiecej modlić.

    Napisałam do Ciebie bo Cię kocham.

    Weź sobie w końcu moje rady do serca!!!

    Ps 20,2-5!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. .....DZIEKUJE ZE JESTES! .....nigdy nie napisałam ze jesteś" nikim" ...mowie tak tylko o sobie........ ...

    ......co dla Ciebie znaczą słowa " kocham Cie"???...nawet mnie nie znasz...na e widziałas... myślisz ze to jest miłość?? ..tak wygląda miłość..dla mnie to jedne jedyne wyjątkowe słowa... wiecej niz słowa ...

    2tm422+++

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie nigdy nikt nie zranil..to ja krzywdze bo jestem jak pijawka..jak pasożyt. I nic nie potrafię tylko b c ciężarem



    Nie mam powodu cierpieć ale jest we mnie jakiś defeckt


    2tm$423+++

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochać to znaczy chcieć dla drugiego człowieka samych dobrych rzeczy.
    To dobrze życzyć drugiemu czlowiekowi.
    To martwić się o drugiego człowieka.
    To modlić się za drugiego człowieka.

    Owszem nie wiem jak wyglądasz ani gdzie mieszkasz.

    Ale życzę Ci dobrze, martwię się o Ciebie, modlę się w Twojej intencji.
    Życzę Ci wszystkiego dobrego.

    Qui amicus est ,amat (kto jest przyjacielem, ten kocha ).

    Ja naprawdę jestem Twoim przyjacielem.
    Ja Ciebie kocham.
    Dla Ciebie nauczyłam się pisać komentarze.Pisze do Ciebie.
    Martwię się o Ciebie.

    Trochę mi przykro , ze ja się staram Ci pomóc a Ty nie słuchasz moich rad.

    Proszę Cię umów się na wizytę do Pani doktor Kras, pomyśl o terapii u psychologa, pomyśl o rozmowie z Księdzem, który chce Ci pomóc.

    Życzę Ci dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SŁYCHAM TWOICH RAD!!!
      BARDZO!!


      dla mnie milisc to " nie potrafię bez Ciebie żyć! Chce być ciągle blisko!! Jesteś dla mnie wszystkim!! Wszystkim!! Uwielbiam twój dotyk!! Ciepło twego ciała! Uwielbiam gdy się smiejesz! Chce z toba zasypiac i budzić się!!!........" to jest prawdziwa milisc!

      Tamta miłość o której piszesz to moja postawa w stosunku do wszystkich ludzi na świecie..ja tak uwarzam..to normalna postawa do wszystkich ludzi...staramy się im pomoc jeśli potrafimy..chcemy ich dobra..modlimy się..jest tam przykro gdy ktoś cierpi...
      A prawdziwa milisc nie odstępuje na krok..! Jestem dla niej wszystkim..tak głęboko ze jest we mnie a ja w nim

      I TYLKO JA!!!! TYLKO JA!!!! DLA MNIE TYLKO ON !! I NIKT NIKT INNY ! TYLKO ON!!!
      nie patrzy i nikt go nie interesuje zawsze wszędzie !' wszędzie tylko razem!
      Bo nic nie cieszy gdy nie SA razem
      2tm422+++

      Usuń
  8. Tylko mnie znowu nie przepraszaj za to, ze mnie nie słuchasz.

    Ja nie chcę słowa przepraszam.

    Będę szczęśliwa jak zaczniesz słuchać moich rad.

    1 Pani doktor Kras.
    2.Psycholog
    3.Rozmowa z Księdzem Pawłem
    4 Modlitwa ( np.różaniec )

    Śpij dobrze !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie gniewaj się na mnie, ale wątpię czy Ty naprawde słuchasz moich rad.
    Gdybyś słuchała naprawdę to byś poszła na rozmowę do Księdza Pawła.
    Poszlabys do Pani doktor Alicji Kras i na terapię do psychologa.

    Ufam , ze nadejdzie taki dzień i mnie wysluchasz .

    Był taki polityk rzymski Katon.
    On zawsze mówił Ceterum censeo Carthaginem dellendam esse.
    ( poza tym uważam, ze Kartagina powinna być zniszczona )
    I Kartagina została w koncu zniszczona w 146 roku p.n.e.
    Katon tego nie dozyl zmarł w 149 roku p.n.e.
    Ja Ci powtarzam jak ten Katon:
    Pani doktor Alicja Kras, psycholog, rozmowa z Księdzem Pawłem, modlitwa.

    Chciałabym dożyć dnia w którym Ty to zrealizujesz.

    Jeżeli chodzi o to, ze chcesz zasypiac i budzić się przy kimś ,
    kogo kochasz to jest normalne.
    Nie chcesz się z nikim dzielić tą miłością. To jest normalne.
    Ja też tak mam.

    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz