"Boże, gdy szedłeś przed ludem Twoim...", czyli o OBLICZACH Boga...

Ps 68,8-9

"Boże, gdy szedłeś przed ludem Twoim,
gdy kroczyłeś przez pustynię,
ziemia zadrżała,
także niebo zesłało deszcz <przed Bogiem>,
przed obliczem Boga, Boga Izraela."

Boże, gdy szedłeś przed ludem Twoim... Nasz Bóg jest Pasterzem, który ciągle nas prowadzi...

...gdy kroczyłeś przez pustynię... Nasz Bóg, który jest Oblubieńcem, prowadzi swój lud (oblubienicę) na pustynię, aby nas zapewnić o swojej nieskończonej MIŁOŚCI ["Dlatego chcę ją przynęcić,
na pustynię ją wyprowadzić i mówić jej do serca" (Oz 2,16)]...

...ziemia zadrżała... Nasz Bóg, który jest MIŁOŚCIĄ, nigdy nie przestanie nas kochać. Będzie otaczał nas swoją Łaską, choćby zatrzęsła się ziemia i cały świat rozsypał ["Bo góry mogą ustąpić i pagórki się zachwiać, ale miłość moja nie odstąpi od ciebie i nie zachwieje się moje przymierze pokoju, mówi Pan, który ma litość nad tobą" (Iz 54,10)]...

...niebo zesłało deszcz <przed Bogiem>... Nasz Bóg, który nieprzerwanie dba o nas, ciągle daje nam POKARM z Nieba - CHLEB POWSZEDNI (po-wsze-dni) ["Człowiek chleb mocarzy spożywał - żywności zesłał im do syta" (Ps 78,25)]...

Komentarze

  1. czy będzie ksiądz jeszcze na blogu czy będzie ksiądz odpowiadał?moze przestac pytac?
    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...tak. Postaram się odpowiedzieć na komentarze. Proszę o cierpliwość

      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
    2. bardzo proszę wybaczyć ....to księdza wpis z 8.01.2013. ...:



      "xpac8 stycznia 2013 14:22

      ...obiecałem, że napiszę i zrobię to, ale potrzebuję czasu, więc proszę o cierpliwość... +++ "


      ....
      obawiam się,że sytuacja może się powtórzyć ...
      szkoda,bo sens jest w dialogu...
      dialog buduje..a przynajmniej jakoś porusza...milczenie zniechęca i odbiera sens...

      ...

      obietnice... słowa... tylko słowa..
      2Tm4,22+++




      Usuń
    3. ..PRZEPRASZAM ,Ze wymuszam i oczekuje odpowiedzi..bardzo przepraszam jeśli poczuł się ksiądzzle

      cho dziło mi o to ze oczekuje na każdą odpowiedz
      na każdą
      bardzo oczekuje
      a wiem czuje ze chyba nie powinnam pytac i czekac
      ale to moje życie
      jedyne wewnętrzne szczera i prawdziwe
      miejsce gdzie do końca jestem sobą..jestem prawdziwa

      piszą "obietnice..tylko słowa..miałam na myśli to ,ze zbyt dużo słów w moim życiu którym już nie wierze..jeśli "nie stają się"czynem..


      jeśli z jakiegoś powodu nie chce nie może czy nie potrafi ksiądz odpowiadać.. postaram się zrozumiem i przzyjac.
      jeśli nie powinnam pisać ..pytac to proszę o szczre powiedzenie mi tego

      2tm422+++

      Usuń
  2. czy gdzies jest ktoś kto może udzielić mi odpowiedzi na wszystkie zadane pytania ?do kogo i gdzie mogę pisać??jeśli ksiądz nie udziela odpowiedzi? jeśli jestem ciężarem który zasmieca bloga?
    2tm422+++

    OdpowiedzUsuń
  3. "...w Nim żyjemy, poruszamy się i jesteśmy..."...jeśli tak..to czy adoracja w ciszy siedząc np. w parku lub lezac w domu jest mnie warta od tej w kościele?
    czy w kościele Pan Bóg jest "bardziej" obecny niż w innych miejscach????

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  4. czy myśli Ksiądz ,że to dlatego nie potrafie rozpoznać, swoich grzechów,że Duch Św.nie udzielił mi takiego daru?? nie mqam w sobie Ducha sw,???


    "On zaś, gdy przyjdzie, przekona świat o grzechu, o sprawiedliwości ..."(J16,8)

    Duch Święty, którego Ojciec pośle w moim imieniu, On was wszystkiego nauczy (J14,26)


    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  5. a może przez grzechy i mój brud moje ciało przestało być :" swiątynią Ducha św.."

    2 tm422+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz