"Wydobądź mnie z sieci zastawionej na mnie...", błaganie o ratunek...

Ps 31,2.5

Panie, do Ciebie się uciekam,
niech nigdy nie doznam zawodu;
wybaw mnie w Twojej sprawiedliwości!
Wydobądź mnie z sieci zastawionej na mnie,
bo Ty jesteś moją ucieczką."

Panie, do Ciebie się uciekam... "Do Pana się uciekam..." (Ps 11,1). "Zachowaj mnie, Boże, bo chronię się u Ciebie" (Ps 16,1)...

...wybaw mnie w Twojej sprawiedliwości! "Wysłuchaj, Panie, słuszności..." (Ps 17,1)...

Wydobądź mnie z sieci zastawionej na mnie... "Oczy me zawsze zwrócone na Pana, gdyż On sam wydobywa nogi moje z sidła" (Ps 25,15). "Strzeż mnie od sidła, które zastawili na mnie, i od pułapek złoczyńców" (Ps 141,9)...

Komentarze

  1. ....albo.......zarzuć swą siec i wydobądź mnie Panie.....
    '"... woda mi sięga po szyję.
    Ugrzązłem w mule topieli
    i nie mam nigdzie oparcia,
    trafiłem na wodną głębinę
    i nurt wody mnie porywa. "(Ps69,2-3)

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz