"Pan jest łagodny i miłosierny...", czyli Oblicze Boga MIŁOŚCI...

Ps 145,8-9

"Pan jest łagodny i miłosierny,
nieskory do gniewu i bardzo łaskawy.
Pan jest dobry dla wszystkich
i Jego miłosierdzie ogarnia wszystkie Jego dzieła."

[fragment z soboty 27 lutego]

Pan jest...
...łagodny... [Bóg pochyla się nad nami, gdy upadamy i pociesza nas, gdy płaczemy...]
...i miłosierny... [Bóg Ojciec trzyma nas - dzieci w swoich ramionach...]
...nieskory do gniewu... [Bóg wygląda nas i czeka, aż wrócimy (nawrócimy się), a gdy przebacza grzechy, ma nadzieję, że wytrwamy na dobrej drodze...]
...i bardzo łaskawy... [Bóg daje tyle, że każdego dnia wystarczy nam sił...]

Komentarze

  1. ..kiedy Bóg pochylił się nade mną ??
    kiedy mnie pocieszał??
    kiedy mnie chciał??!!!!!
    kiedy??
    kiedy??

    to ja się narzucam..!!
    to ja przychodzę wbrew Jego woli..on sam nigdy mnie nie chciał ..nigdy nie potrzebował...
    to ja się narzucam..jak pijawka..jak pasożyt..jak istota bez godności...

    on nie jest zainetesowany a ja przychodzę bo chce być przy nim.....bez godności....

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynym prawdziwym obliczem Boga jest jego brak..(!!)
    Brak i ....niekończące się niespełnione obietnice...


    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz