"Dzieci, jest już ostatnia godzina...", czyli dziękczynienie za Stary Rok...

1 J 2,18-21

"Dzieci, jest już ostatnia godzina, i tak, jak słyszeliście, Antychryst nadchodzi, bo oto teraz właśnie pojawiło się wielu Antychrystów; stąd poznajemy, że już jest ostatnia godzina. Wyszli oni z nas, lecz nie byli z nas; bo gdyby byli naszego ducha, pozostaliby z nami; a to stało się po to, aby wyszło na jaw, że nie wszyscy są naszego ducha. Wy natomiast macie namaszczenie od Świętego i wszyscy jesteście napełnieni wiedzą. Ja wam nie pisałem, jakobyście nie znali prawdy, lecz że ją znacie i że żadna fałszywa nauka z prawdy nie pochodzi."

Fragment z Pierwszego Listu św. Jana gościł już na blogu 20 stycznia 2014 roku.
Dziś, gdy kończy się Stary Rok, słyszymy: Dzieci, jest już ostatnia godzina...
Jest zatem czas uwielbienia i dziękczynienia: "Śpiewajcie Panu pieśń nową, śpiewaj Panu, ziemio cała. Śpiewajcie Panu, sławcie Jego imię, każdego dnia głoście Jego zbawienie" (Ps 96,1-2)...

Komentarze

  1. ..co robić gdy serce nie czuje i nie chce uwielbiac..???

    ...

    Robić cos w wbrew sercu??? Udawać bo tak trzeba?? Bo tak wypada??
    Udawać???

    Dziękczynienie....?
    ...tak dziękuje za wszystko...za bol który mnie niszczy i za samotność..

    Dziękuje Ci Boże za kazda chwile kiedy konałam w opuszczeniu..Ty wiesz..Ty wiesz co czułam...
    Dziękuje ze pozwalaszi czuc życie dzięki cierpieniu...
    Dziękuje za tęsknotę która każe mi codziennie Ciebie szukać..
    Dziękuje za bol i strach który mnie nie opuszcza..
    Dziękuje za szczęście tych których kocham..
    Dziękuje za strach i moje poniżenie..
    Dziękuje Za życie
    Dziękuje za śmierć
    Dziękuje za ciemność
    Dziękuje za pustkę
    Dziękuje za wszystko i przepraszam ze nie radze sobie z Twoimi Daram......
    Wybacz mi Boże.


    2Tm 4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. ...choć usta wykrzykuja żal i bol..
    .
    Ty wiesz Panie , ze z najgłębszego i najciemniejsego zakątka mego serca dochodzi cichy szept ...:" .,..Bądź uwielbiony Panie ! "


    Mimo wszystko..
    " Bądź uwielbiony Panie !"

    ...i nie zostawiaj mnie..
    ...nawet jeśli nie można mnie kochać..nie zostawiaj mnie...

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz