"Rozważ, Panie, moją słuszną sprawę...", czyli wołanie do Boga...

Ps 17,1.5-6.8.15

"Rozważ, Panie, moją słuszną sprawę,
usłysz moje wołanie,
wysłuchaj modlitwy
moich warg nieobłudnych.
Moje kroki mocno trzymały się Twoich ścieżek,
nie zachwiały się moje stopy.
Wołam do Ciebie, bo Ty mnie, Boże, wysłuchasz;
nakłoń ku mnie Twe ucho, usłysz moje słowo.
Strzeż mnie jak źrenicy oka,
ukryj mnie w cieniu Twych skrzydeł.
A ja w sprawiedliwości ujrzę Twe oblicze,
ze snu wstając nasycę się Twym widokiem."

Rozważ, Panie, moją słuszną sprawę... Jedynie Bóg wie wszystko. Dlatego może mnie osądzić...

Wołam do Ciebie, bo Ty mnie, Boże, wysłuchasz... Jedynie Bóg ma zawsze otwarte uszy. Dlatego ciągle się modlę...

Strzeż mnie jak źrenicy oka, ukryj mnie w cieniu Twych skrzydeł... Jedynie Bóg może wszystko. Dlatego proszę, żeby mi pomógł...

A ja w sprawiedliwości ujrzę Twe oblicze, ze snu wstając nasycę się Twym widokiem... Jedynie Bóg może dać mi szczęście, które się nie skończy. Dlatego już tu - na ziemi - moim pragnieniem jest Niebo...

Komentarze

  1. "..- moim pragnieniem jest Niebo... "........a ja boję się ze w Niebie nie pragna mnie...(!!!!!!)..

    nie czekają.
    nie potrzebują
    nie oczekują

    nie jestem nikomu potrzebna,
    nie będę nikomu potrzebna
    nikogo nie znam.
    nie jestem dla nikogo
    nie licze się

    że Bóg mnie nie zaprasza
    bo ma tylu przyjaciół.
    ja jestem tylko ciężarem problemem

    czy mogę myśleć o Niebie jeśli może mnie tam nie chcą??

    czy mogę pragnąć wbrew woli Boga ???

    2TM4,22+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:-( Potrzebny Ci dar uzdrowienia i opatrzenie ran. Potrzebna modlitwa (spotkanie z Bogiem) i ktoś (spotkanie z człowiekiem)...
      ..."czy mogę pragnąć wbrew woli Boga???" Wolą Boga jest to, abyśmy pragnęli...
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
    2. " potrzebna modlitwa" (?????).... -.... modlę się.....(!!!)
      tak jak potrafię modle sie...
      2Tm4,22+++

      Usuń
  2. "..Jedynie Bóg może dać mi szczęście.."...czy możliwe jest szczęście i doświadzenie "dotkniecia" Boga jeśli nawet ludzie mnie unikają? uciekają ze wstrętem
    czy w zupełnej samotności w bólu samotności mogę odnaleźć szczęście?
    czy



    2tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...MIŁOŚĆ jest zawsze zapośredniczona, czyli Bóg działa przez ludzi...
      ..."Czy w zupełnej samotności w bólu samotności mogę odnaleźć szczęście?" Nie. Potrzebny jest KTOŚ i ktoś... KTOŚ (Bóg) ciągle jest, ale w wymiarze niewidzialnym. Ktoś (człowiek) - mam nadzieję - czeka...
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
    2. .... Kiedyś na blogu napisał ksiądz ze " samotność to przebywanie z Bogiem sam na sam..."...(!!!!!)

      ?????
      co się zmieniło??????
      czy cos się zmieniło ???????
      2tm422+++

      Usuń
    3. Samotność to przebywanie z Bogiem...
      Tak. Bóg jest ze mną w mojej samotności...
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
  3. "A ja (..) ujrzę Twe oblicze..." ...boje się ze w sercu nosze Twoje nieprawdziwe Oblicze.. oblicze które sobie wymyśliłam..

    boję się ze wszystko w co wierze jest kłamstwem.
    boję się

    boje się wierzyć sobie
    boję się ufać sobie
    boje się wierzy sobie i innym
    boje się ufac sobie i innym

    jak odnaleźć Twoje prawdziew Oblicze ???
    gdzie szukać Twego prawdziwego Oblicza???

    czy to jest to ,które czuwa nade mną podczas mego snu ???

    2tm422+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Bóg czuwa nad nami na jawie i we śnie...
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
  4. ....i czy Bóg nie jest zły ,ze ciagle do Niego wołam??
    czy nie ma mnie dość ?
    czy mam prawo wołać do Boga może wbrew Jego woli..?

    skądd mam wiedzieć że Bóg mnie chce???
    nie można być pasożytem i przylgnąć nie dając nic.
    2TM422+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Prawdziwe Oblicze Boga jest w JEZUSIE...
      ..."czy Bóg nie jest zły, że ciągle do Niego wołam??" Nie! Uprzykrzamy Panu życie, gdy się nie modlimy. Gdy do Niego wołamy, Bóg zawsze słucha!
      ..."skąd mam wiedzieć że Bóg mnie chce???" Jr 31,3; Iz 54,10...
      ..."nie można być pasożytem i przylgnąć nie dając nic." Uboga wdowa dała dwa pieniążki, czyli niemal nic, a jednak dała wszystko...
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń

Prześlij komentarz