"Przemówił Pan...", czyli zbawczy dialog...

Ps 50,1-2.5-6.14-15

"Przemówił Pan, Bóg nad bogami,
i wezwał ziemię od wschodu do zachodu słońca.
Bóg zajaśniał z Syjonu,
korony piękności.
Zgromadźcie Mi moich umiłowanych,
którzy przez ofiarę zawarli ze Mną przymierze”.
Niebiosa zwiastują Jego sprawiedliwość,
albowiem sam Bóg jest sędzią.
„Bogu składaj ofiarę dziękczynną,
spełnij swoje śluby wobec Najwyższego.
I wzywaj Mnie w dniu utrapienia,
uwolnię ciebie, a ty Mnie uwielbisz”."

Przemówił Pan... Bóg woła... 

Zgromadźcie Mi moich umiłowanych, którzy przez ofiarę zawarli ze Mną przymierze... Bóg woła swoich wybranych na Eucharystię...

I wzywaj Mnie w dniu utrapienia, uwolnię ciebie, a ty Mnie uwielbisz... Bóg woła nas, abyśmy odpowiedzieli i doświadczyli ŁASKI...

Komentarze

  1. czy Bóg jest sędzią, czy Miłością..??

    czuje strach
    znów będę odtracona bo sa inni,wybrani:"„Zgromadźcie Mi moich umiłowanych"

    chce się ukryc
    czuje strach
    2tm422+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bóg jest miłującym (miłosiernym) Ojcem i zarazem Sędzią. I nie chce, żebyśmy się bali. Wręcz przeciwnie - chce zabrać strach i wszelki lęk...
      Niech Bóg zabierze Twój strach. Niech Cię umocni!
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
    2. Strach wprowadza w Twoje życie diabeł...

      Usuń
    3. ...myślę, że strach przychodzi w zetknięciu się z wielkim zagrożeniem. Na pewno nie jest zawsze pochodzenia demonicznego...
      Lb 6,24-26!
      +++

      Usuń

Prześlij komentarz