"Panie, moje serce się nie pyszni...", czyli o drodze dziecka...

Ps 131,1-3

"Panie, moje serce się nie pyszni
i nie patrzą wyniośle moje oczy.
Nie dbam o rzeczy wielkie
ani o to, co przerasta me siły.
Lecz uspokoiłem i uciszyłem moją duszę.
Jak dziecko na łonie swej matki,
jak ciche dziecko jest we mnie moja dusza.
Izraelu, złóż nadzieję w Panu,
teraz i na wieki."

Panie, moje serce się nie pyszni i nie patrzą wyniośle moje oczy... Aby wejść do Nieba, nie potrzebuję opierać się na sobie - napinać i prężyć duchowe muskuły...

...uspokoiłem i uciszyłem moją duszę (...). Izraelu, złóż nadzieję w Panu... Aby wejść do Nieba, potrzebuję oprzeć się na Bogu - zanurzyć w ciszy i w pełni zaufać...

Komentarze

  1. a tato, czy potrafi kochać??
    czy potrafi być czuły??
    jak kocha tato ??

    co czuje tato ??
    czy tylko zawod patrząc na dziecko ?? Złość i agresję ze jest do niczego ?? Wstyd??


    A dziecko lęk ...i pragnienie żeby tato był szczęśliwy..uśmiechnął się...
    objął..


    Ale to niemożliwe !!!! Nie umiałam dobrze żyć..nie potrafiłam przynosić radości i dumy.. Ukrywałam się .bałam się .
    NUENaWiDZE. SIE !!!!

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:-(...
      ...to zbyt osobiste i smutne, bym mógł na forum bloga odpowiedzieć na to, co piszesz...
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
  2. Mam potrzebę żeby ktoś z całych SIL zlosci i nienawisci podeptal moje serce skopal je..

    SD kskal i opluj ..wtedy dostane Realnie to co czuje..na co zasługuje..
    2 tm423+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:-(...
      ...nie wiem, co się stało, ale jeżeli potrzebujesz pomocy, proszę o kontakt...
      2 Tm 4.22
      +++

      Usuń
  3. czy na świecie jest ktoś kto się mnie nie brzydzi????

    Kto bynie chciał???

    Kto cieszy się ze jestem????

    Kto chce mnie dotknąć?????
    Kto naprawdę chce przytulic ???

    Czy jest ktoś kogo nie zraniłam spojrzeniem ? Kogo nie zatrułam obecnością? Kogo nie zabrudziłam dotykiem ??

    Czy jest ktoś kogo nie zawiodłam????

    Kto nie ucieka ze wstrętem?


    2Tm422+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:-(...
      ...nie potrafię odpowiedzieć na blogu na to, co piszesz...
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
  4. nie potrafię wierzyć nie potrafię ufać

    Wszystko mnie przerasta i przeraża

    Nawet nie wiem czy czy powinnam czy jestem godna zawołać :" Jezu pomóż mi"

    Nie można przecież zmuszać do pomocy zmuszać do miłości

    Chce się schować głęboko w ciemności..




    I marzyć ze Jego serce mnie chce

    Ze mnie znajdzie i będzie tam ze mną w mojej ciemności..

    I będzie mnie trzymał za rękę
    Nie puści

    Ze będzie ze mną chciał być



    Chciał (!") nie przymuszony przeze mnie

    Nie z litości


    Ze przyjdzie bo chce

    2tm2422++++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...Jezus zawsze działał i działa z MIŁOŚCI...
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
  5. Kaz mi milczeć!!! Kaz mi zamilknac!!! Uciszyć się !!!! 2tm422+++
    Bo juz nie mam sil

    OdpowiedzUsuń
  6. "... A on patrzył na nich oczekując ..." (Dz3,5)

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz