"Uwielbiajcie Boga...", czyli Słowa Chwały...

Tb 12,6

"Uwielbiajcie Boga i wysławiajcie Go przed wszystkimi żyjącymi za dobrodziejstwa, jakie wyświadczył wam - w celu uwielbienia i wysławienia Jego imienia. Ogłaszajcie przed wszystkimi ludźmi dzieła Boże, jak są godne uwielbienia, i nie wahajcie się wyrażać Mu wdzięczności."

Uwielbiajcie Boga i wysławiajcie Go. (...) dzieła Boże (...) są godne uwielbienia...
Dziś jest post nr 999. Blog jest ze SŁOWA...
Niech Bóg będzie uwielbiony w swoim SŁOWIE!
Niech Pan będzie uwielbiony w swoich dziełach!

Komentarze

  1. "Wtedy otworzył swe usta i nauczał ich tymi słowami..." (Mt5,2)

    ....nieustannie łaknę Twego Słowa Panie.


    Tak jak świat cały stwarzałes Słowem ( " niech stanie się....") i spojrzeniem (..." a Bóg widział ze było dobre") tak Twoje Słowo stwarza mnie każdego dnia..

    .... Myślę ze do życia w pełni szczęścia wystarczą te dwie rzeczy : Słowo i spojrzenie Ukochanego... I jestem bezpieczna..jestem w " domu ".....


    Podobno pierwszą litera w Biblii jest litera która oznacza słowo " dom" ... Wiec Słowo jest dla mnie domem...miejscem przebywania sam na sam z Panem... Miejscem radości i smutku..rozkoszy ale i żalu..bolu...nieporozumień.. Domem w ktorym slychac moj smiech i głosny szloch... Gdzie miesza się nadzieja ze zwatpieniem..gdzie spotykają się miłość i tęsknota... Pragnienie i spełnienie....

    Niech Bóg będzie uwielbiony w swoim Słowie !

    Ps 34,4!

    2Tm 4,22+++

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "...Myślę ze do życia w pełni szczęścia wystarczą te dwie rzeczy: Słowo i spojrzenie Ukochanego... I jestem bezpieczna.. Jestem w" domu"... Oto szczęście!
      2 Tm 4,22
      +++

      Usuń
  2. ...pierwsze Słowo w Biblii to "Bereszit", czyli "Na początku..." Pierwsza litera to "bet". "Bet" rzeczywiście oznacza "dom".
    Niech Bóg będzie uwielbiony w SŁOWIE!
    2 Tm 4,22
    +++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz