"...świat stał się ukrzyżowany dla mnie...", czyli o mocy KRZYŻA...

Gal 6,14

"Co do mnie, nie daj Boże, bym się miał chlubić z czego innego, jak tylko z krzyża Pana naszego Jezusa Chrystusa, dzięki któremu świat stał się ukrzyżowany dla mnie, a ja dla świata."

Św. Paweł pisze: "Chlubię się z krzyża Pana naszego Jezusa Chrystusa, dzięki któremu świat stał się ukrzyżowany dla mnie, a ja dla świata..."

Na KRZYŻU Pan został wywyższony.
Na KRZYŻU Pan POSŁUSZNY człowiekowi URATOWAŁ świat i ogłosił KRÓLESTWO MIŁOŚCI.

Więc KRZYŻ znaczy...
POSŁUSZEŃSTWO Boga człowiekowi i człowieka Bogu..
RATUNEK dany przez Boga człowiekowi...
KRÓLESTWO Boga w człowieku...
MIŁOŚĆ Boga do człowieka i człowieka do Boga...

Co oznacza, że dzięki KRZYŻOWI świat stał się ukrzyżowany dla świętego Pawła i vice versa?
Oto pytanie...

Komentarze

  1. a ja stalam się ( jestem!!) ciężarem , krzyżem dla świata..dla wszystkich na których spojrzeć.. Których pokocham..

    2 t m4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. "świat stał się ukrzyżowany dla..." oznacza ze świat czyli grzech został ukrzyżowany czyli moje występki i swiata nie istnieja dla mnie czyli np. "toksyczni" rodzice i krzywdy ktore od nich zaznałem w dzieciństwie juz mnie nie prześladuja. Juz nie wracam do nich. Nie mysle o nich. Jestem nowym stworzeniem. Jestem wolny. To daje mi wiatr w żagle...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz