"Pragnę...", czyli o MIŁOŚCI Wielkiego Piątku...

J 19,28-30

"Potem Jezus świadom, że już wszystko się dokonało, aby się wypełniło Pismo, rzekł: Pragnę. Stało tam naczynie pełne octu. Nałożono więc na hizop gąbkę pełną octu i do ust Mu podano. A gdy Jezus skosztował octu, rzekł: Wykonało się! I skłoniwszy głowę oddał ducha."

Jezus świadom, że już wszystko się dokonało, aby się wypełniło Pismo, rzekł: Pragnę...

Pragnę
Kocham Cię
Daję Ci moje ŻYCIE
Oddaję Ci moje ŻYCIE
Poddaję Ci moje ŻYCIE
Zostawiam Ci wszystko
To, co moje, jest Twoje
Chcę, byś był szczęśliwy
Przyjmij moją MIŁOŚĆ
Przyjmij moje ŻYCIE
Potrzebuję Cię
Chcę być z Tobą

Komentarze

  1. męczeństwo,czyli śmierć z Pragnienia...

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=klPZIGQcrHA&feature=youtube_gdata_player

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz