"Oto Ja posyłam anioła przed tobą...", czyli o Aniele Stróżu...

Wj 23,20n

"Oto Ja posyłam anioła przed tobą, aby cię strzegł w czasie twojej drogi i doprowadził cię do miejsca, które ci wyznaczyłem. Szanuj go i bądź uważny na jego słowa. Nie sprzeciwiaj się mu w niczym, gdyż nie przebaczy waszych przewinień, bo imię moje jest w nim."

Bóg daje mi Anioła [Oto Ja posyłam anioła przed tobą]. Obiecuje, że będzie mnie strzegł [aby cię strzegł w czasie twojej drogi] i poprowadzi prostą drogą do Nieba [doprowadził cię do miejsca, które ci wyznaczyłem]...
Jako ksiądz i duchowy ojciec - staram się być jak Anioł. Troszczę się o ludzi, których "otrzymałem" od Pana... Prowadzę do Nieba...

Komentarze

  1. "...wtedy odszedł od Niej anioł......"

    2Tm 4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego anioł odszedł ???

    3tm4222+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz