"...niech idą do Galilei, tam Mnie zobaczą...", czyli wielkanocne orędzie...

Mt 28,8-15
"Gdy anioł przemówił do niewiast, one pośpiesznie oddaliły się od grobu, z bojaźnią i wielką radością, i biegły oznajmić to Jego uczniom. A oto Jezus stanął przed nimi i rzekł: Witajcie. One podeszły do Niego, objęły Go za nogi i oddały Mu pokłon. A Jezus rzekł do nich: Nie bójcie się. Idźcie i oznajmijcie moim braciom: niech idą do Galilei, tam Mnie zobaczą. Gdy one były w drodze, niektórzy ze straży przyszli do miasta i powiadomili arcykapłanów o wszystkim, co zaszło. Ci zebrali się ze starszymi, a po naradzie dali żołnierzom sporo pieniędzy i rzekli: Rozpowiadajcie tak: Jego uczniowie przyszli w nocy i wykradli Go, gdyśmy spali. A gdyby to doszło do uszu namiestnika, my z nim pomówimy i wybawimy was z kłopotu. Ci więc wzięli pieniądze i uczynili, jak ich pouczono. I tak rozniosła się ta pogłoska między Żydami i trwa aż do dnia dzisiejszego."

Skończył się Wielki Post... I mam nadzieję, że moja blogowa powściągliwość (oszczędność w słowach) zostanie zastąpiona przez regularne komentarze do biblijnych fragmentów. W najbliższych dniach postaram się uzupełnić wielkopostne posty z trzeciej dekady marca i początku kwietnia.
Mam również nadzieję, że choć będę "opisywał" fragmenty Pisma Świętego, które już pojawiły się na blogu, to moje komentarze nie będą powtórzeniem sprzed roku czy dwóch lat. Z drugiej strony pewnie rację mieli starożytni, którzy mawiali: Repetitio est mater studiorum...

Dziś słyszę SŁOWA Zmartwychwstałego:
Witajcie...  Szalom! ("POKÓJ wam!") Hairete! ("Daję wam RADOŚĆ!") Avete! ("Pozdrawiam was!") Dzień dobry! ("Błogosławię was!")
Nie bójcie się... "JA JESTEM! Żyję! Przeszedłem przez śmierć i zwyciężyłem! Nie musicie się bać! Dla Mnie wszystko jest możliwe! Ze mną wszystko się wam uda!"
Idźcie... "Wyruszcie w drogę! Wejdźcie w waszą codzienność z Dobrą Nowiną na ustach..." 
...i oznajmijcie moim braciom: niech idą do Galilei, tam Mnie zobaczą... "Opowiadajcie wszem i wobec, że JESTEM - żyję i że będę z wami w Galilei - w codziennym życiu! Przekonacie się!"

Komentarze

  1. radość , czyli nadzieja na spotkanie...

    2 Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. https://m.youtube.com/watch?v=GC7PycSBILc

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz