"...ciało moje będzie spoczywać bezpiecznie...", czyli o MIŁOŚCI Wielkiej Soboty...


Ps 16,5.8-11

"Pan moim dziedzictwem i przeznaczeniem,
to On mój los zabezpiecza.
Zawsze stawiam sobie Pana przed oczy,
On jest po mojej prawicy, nic mną nie zachwieje.
Dlatego cieszy się moje serce i dusza raduje,
a ciało moje będzie spoczywać bezpiecznie,
bo w kraju zmarłych duszy mej nie zostawisz
i nie dopuścisz, bym pozostał w grobie.
Ty ścieżkę życia mi ukażesz, pełnię Twej radości
i wieczną rozkosz, po Twojej prawicy."

W Wielką Sobotę panowała cisza. Ciało Jezusa zostało złożone w grobie. Pozostała wiara, że Boże obietnice wyrażone w Psalmie 16, spełnia się. Wszak psalmista ufnie modlił się: Pan moim dziedzictwem i przeznaczeniem, to On mój los zabezpiecza. Zawsze stawiam sobie Pana przed oczy, On jest po mojej prawicy, nic mną nie zachwieje. Dlatego cieszy się moje serce i dusza raduje, a ciało moje będzie spoczywać bezpiecznie, bo w kraju zmarłych duszy mej nie zostawisz i nie dopuścisz, bym pozostał w grobie... W Wielką Sobotę nadzwyczajnie zabrzmiały Słowa: Ty ścieżkę życia mi ukażesz... Bo w Nocy, którą nazywamy Wielką, dokonał się największy CUD JEZUSA! Ukrzyżowany i umarły PAN POWSTAŁ-Z-MARTWYCH!

W ciszy Wielkiej Soboty rozległo się potężne ALLELUJA!!! Chwała niech będzie JEZUSOWI - BOGU, który przeszedł przez śmierć i przychodzi do nas z DAREM NOWEGO ŻYCIA!!!

Komentarze

  1. tajemnica ,czyli ciche oddanie....

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=L0ABgMdKUhk&feature=youtube_gdata_player

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz