"Duch Pana Boga nade mną...", czyli Izajaszowa Ewangelia...

Iz 61,1-2a

"Duch Pana Boga nade mną, bo Pan mnie namaścił. Posłał mnie, by głosić dobrą nowinę ubogim, by opatrywać rany serc złamanych, by zapowiadać wyzwolenie jeńcom i więźniom swobodę; aby obwieszczać rok łaski Pańskiej..."

To mój ulubiony fragment proroctwa Izajasza: Duch Pana Boga nade mną, bo Pan mnie namaścił... Prorok zapowiada Jezusa - jedynego i najwyższego Kapłana - Pośrednika między Niebem a ziemią... W synagodze w Nazarecie Pan rozwinął zwój z Księgi Izajasza i przeczytał: Posłał mnie, by głosić dobrą nowinę ubogim, by opatrywać rany serc złamanych, by zapowiadać wyzwolenie jeńcom i więźniom swobodę; aby obwieszczać rok łaski Pańskiej... (por. Łk 4,18-19)
Oto Ewangelia w pigułce...


Komentarze

  1. https://www.youtube.com/watch?v=BRrJ2MXwmRQ


    Chrystus ze mną, Chrystus przede mną, Chrystus za mną,
    Chrystus we mnie, Chrystus pode mną, Chrystus przede mną,
    Chrystus po mojej prawej stronie, Chrystus po mojej lewej stronie,
    Chrystus, kiedy kładę się, Chrystus kiedy siadam,
    Chrystus we mnie, Chrystus, gdy powstanę,
    Chrystus w sercu każdego człowieka, który myśli o mnie,
    Chrystus w ustach każdego człowieka, który mówi o mnie,
    Chrystus w oczy, że mnie widzi,
    Chrystus w uchu, które mnie słyszy,
    Chrystus ze mną.



    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz