"Wołaj do Mnie, a odpowiem ci...", czyli zapowiedź Słowa...

Jr 33,2-3

"To mówi Pan, który stworzył ziemię i ukształtował ją, nadając jej trwałość - wyrocznia Pana. Wołaj do Mnie, a odpowiem ci, oznajmię ci rzeczy wielkie i niezgłębione, jakich nie znasz."

Słyszę Boga: Wołaj do Mnie, a odpowiem ci...!!! Wierzę, że Pan słyszy każde moje słowo i na każde obiecuje odpowiedzieć!!! Co więcej, Bóg zapowiada: oznajmię ci rzeczy wielkie i niezgłębione, jakich nie znasz...!!! Przyszłość jest zatem w rękach jedynego Pana i Króla, który widzi moją drogę (do Nieba), i choć życie to tajemnica (udział w Bożym Misterium), wierzę, że Bóg (pod)powie mi, którędy pójść, by kiedyś osiągnąć to, co wielkie i niezgłębione...

Komentarze

  1. ... Panie, Ty słyszysz nieustanny krzyk mego serca..
    ... tak bardzo pragnę Cie usłyszeć, że nie przestaję wołać..głośno wołać...
    zagłuszam Twój głos mym wołaniem......
    wołam
    płaczę
    krzyczę
    zasypiam
    budzę się ..
    znów wołam..
    płaczę
    krzyczę....

    A Ty czekasz aż moje serce zacznie słuchać...
    Przychodzisz w ciszy..
    Mówisz w ciszy...

    ... wiem,że gdy zamilknę - zwyciężę.......
    ... zawsze,kiedy milczę,to wiem,że zwyciężę...


    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz