"Jezus zapłakał...", czyli kwintesencja MIŁOŚCI...

J 11,35

"Jezus zapłakał."

To jeden z najkrótszych wersetów biblijnych.

Jezus zapłakał...
Zobaczył siebie w grobie człowieka.

Ks. Janusz St. Pasierb, Łazarz

Co mam powiedzieć
obwąchującym
ciekawym
przy stole
na podwórku
w Betanii

Jak tam jest
Ciemno

Nie widziałem Abrahama Izaaka i Jakuba
Sprawiedliwych Proroków Sędziów Królów
ale zaraziłem
ich milczeniem

Nie umiem mówić

Marta mówi Wieczność
Maria śpiewa Hosanna
Za co

Wróciłem do umierania
Będę musiał jeszcze raz
jeszcze wiele razy

Nie Nie mam żalu
warto było
ale po to tylko
żeby się dowiedzieć

że On zanim mnie wskrzesił
płakał
ponieważ umarłem

Komentarze

  1. "Miłość nas rozumie."

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń
  2. '" ... zanim mnie wskrzesił
    płakał
    ponieważ umarłem ..'"

    ... ON naprawdę mnie kocha
    Tak bardzo zależy MU na mnie
    Nigdy o mnie nie zapomni
    Pomoże wyjść z grobu grzechu

    2Tm4,22+++

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz